V
vierailija
Vieras
Nyt oli teennäistä ja mautonta, kas kun Joost on suostunut tollaiseen, ja hassun hauskat K:n vaatteet, onneks ei silloin tunkenut mukaan ku itse keikalla olin.Aaaw, miekkailua lavalla![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nyt oli teennäistä ja mautonta, kas kun Joost on suostunut tollaiseen, ja hassun hauskat K:n vaatteet, onneks ei silloin tunkenut mukaan ku itse keikalla olin.Aaaw, miekkailua lavalla![]()
No tämäpä tämä. Kommentoinu yhteen Joistin kuvaankin "happy for you guys, see you soon"Joostiahan hän tuolla katseli, mikäli paikalla nyt sit oli.
Näin juuri, varmasti ei fani ole jutellut ja vielä useampaa kertaa muka kys. kuvaajan kanssa.Eiköhän tuo tarkoita Kärtsän jappailua, koska se toinen ei kyllä katsomon puolella yleensä liikuskele.
Ai että, oli hyvä meno ja tunnelma räjähti, kun K tuli lavalle.![]()
Ai hitto tuli fomo, hyvää menoa näyttää olleen°
Vaan pelleilymielessä, ja Bojanille ei kai shippaa, eikä taida pitää Joker Outista pahemmin.Tää fani näyttää olevan myös kunnon sekashippari
K ja Joost on niin ihania yhdessäAi että, oli hyvä meno ja tunnelma räjähti, kun K tuli lavalle.
Sopivat paremmin Käärijän jumpsutus-biisien genreen sanoituksia myöten.Menkää mummot kuuntelemaan Dannya tai Tauskia, kun ette ymmärrä näköjään mitään. Molemilla on faninsa ja iso joukko myös yhteisiä faneja. Heidän tyylinsä ei ole kaikille, mutta molemmat ovat kovia ammattilaisia ja live-esiintyjiä.
Niin juuri, itelläkin tökkii tosi paljon just sanoitukset K:n kohdalla. Siks niitä biisejäkään ei ole montaa, mistä pidän, huudolla värivaloilla palleilla yritetään korvata jotain, mitä taas nyt vaikka joksuilla on (tai se Joost)Sopivat paremmin Käärijän jumpsutus-biisien genreen sanoituksia myöten.
Mua myös häiritsee se.Sehän on kopio vanhasta biisistä
Eli kenen ei? Olet..?Ei ole minun vastaus kyllä sit tämä.
No sitä voi kuunnella muita biisejä sitten, minä en mitään yksittäistä suosittele, plus hänkin parempi livenä toki.Mua myös häiritsee se.
Se kelle toi kysymys näytettiin osoitettavan, outoa et siihen sit vastaa joku eri minua esittäen.Eli kenen ei? Olet..?
Ai että, oli hyvä meno ja tunnelma räjähti, kun K tuli lavalle.
Tajuatko, että kun täällä ei vastailla nimimerkeillä, kukaan ei tiedä, mistä edes puhut. Mikään ei indikoinut sinuun siinä Luftballoon-vastauksessa.Se kelle toi kysymys näytettiin osoitettavan, outoa et siihen sit vastaa joku eri minua esittäen.
Tottakai indikoi, koska oli vastaus aiemmin keskusteltuun. Sit pitäis kirjoittaa en ole sama kirjoittaja, mutta….Tajuatko, että kun täällä ei vastailla nimimerkeillä, kukaan ei tiedä, mistä edes puhut. Mikään ei indikoinut sinuun siinä Luftballoon-vastauksessa.
Miks, luvat on varmasti kunnossa ja tälläinen haluttu tehdä, kiva biisi sekin on.Mua myös häiritsee se.
Mä uskoisin näin koska miten se muuten nyt niin kohokohta olisi?Ai tuo Aurajuusto, "yap time with Karim was the highlight of the day once again"
Tarkoittaakohan nyt itse yappailleensa
Ei jumalauta toi oli tyhmän ja nolon näköistä. Iso myötähäpeä.Aaaw, miekkailua lavalla![]()