V
vierailija
Vieras
Niin no, ”pitäis”, mutta ei sen puuttuminen millään lailla tarkoita, että vastaaja on se aiempi. Ja joka tapauksessa se, että täysin ilman yksilöintiä ja nimimerkkiä ilmoittaa, että ”tuo en ollut minä” on informaatioarvoltaan nollavastaus. ”Minä” ei kerro täällä kellekään siinä kohtaa yhtään mitään.Tottakai indikoi, koska oli vastaus aiemmin keskusteltuun. Sit pitäis kirjoittaa en ole sama kirjoittaja, mutta….