K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikö tätä ketjua saa millään loppumaan?!? Samaa jauhetaan jo ties kuinka monesta vuotta, riidellään vieraiden ihmisten asioista, kuka tykkää kenestäkin ja tykkääkö toi enemmän tästä vai tuosta ja nyt se katsoi tota ja hymyili ja se tarkottaa sitä, ei kun tätä ja tällä on enemmän kuuntelijoita kun tällä lälläslää. Vttu te ootte sekasin!
Mun on pakko myöntää et saan kiksejä näiden harhoista, trollauksesta ja riitelystä. Best popkorni ketju. Olen varmaan sekasin ja myönnän sen.
 
Hän ei kai viestissään valittanut pelkästään tönimisestä eturivissä vaan ylipäätään fandomin kiusaamisesta. Itse uskon, että hän viittasi siihen, kun osa suuttui hänen linkattuaan tumpun bojere-kisan K:lle ja B:lle, vaikka ei itse ollut tekijä. Porukka oli siitä tosi vihainen, koska sääntöihin kuuluu, ettei shippiä tungeta kohteiden silmille ja koska ei toisten tekemää juttua linkata ilman lupaa ja vähän niin kuin omana. Minustakin tämä oli tosi törkeästi tehty ja aivan varmasti moni siitä hänelle sanoi ja todennäköisesti ei halua olla hänen kanssaan tekemisissä. Sitä sitten ilmeisesti pitää kiusaamisena. Ongelmaa ei olisi, jos ei aina yrittäisi saada huomiota K:lta. En kannata kenenkään kiusaamista mutta tässä tapauksessa niitä virheitä on tehty niin paljon ja niin törkeästi, että pitäisi suosiolla jättää K kommenttiensa ulkopuolelle.
Tuskin viittasi tohon, sehän on ikivanha juttu. Mutta se paljasti hyvin hänen ajatusmaailmaansa ja millaisena hän näkee fanituksen. Postasi että HÄNEN videonsa voitti äänestyksen ja kiitteli kaikkia äänestäjiä. Todellisuudessa fanit valitsivat sen tapahtuman eli halauksen parhaaksi hetkeksi ja hänen videonsa vaan sattui valikoitumaan äänestykseen.
 
Vai pitikö olla pöllisit, turkulainen?
Onko btw Turun murre vihdoinkin taas eksynyt paikalle? Vai miten keskustelu kääntyi äkkiä näin aggressiiviseksi?
Osa hauskuut o kyl mar sit käyttää joku Kooklen kääntäjää tai Turun murre kääntäjää. Tekee trollauksest viihryttävävämpää. Ulkkis jututki uppoaa teihin täysil. Pisteet kuitenkin siitä, että tunnistit mut. Käyn täällä tosi tosi harvoin ja olen toi Joost fani.
 
Yritätkö olla sarkastinen shippaamista kohtaan vai oletko K:n antifani ja haluat mahdollisesti vahingoittaa häntä aloittamalla erilaisia valheellisia suhdehuhuja jotka päätyvät lopulta sinne seiskaan? Jos olet ensimmäinen, lopeta, koska hullua ei voiteta hulluudella, ja lopulta vain kaksi hullua huutaa täällä kilpaa. Jos olet jälkimmäinen, hanki elämä.
 
Vai pitikö olla pöllisit, turkulainen?
Onko btw Turun murre vihdoinkin taas eksynyt paikalle? Vai miten keskustelu kääntyi äkkiä näin aggressiiviseksi?
Ihan samanlaista tappelua kuin ennenkin. Mistäs sinä nyt hermostuit, kun aloit tuomaan jotain vanhoja nimimerkkejä tänne. Onkos kirjoittaja itse leivonnainen vai sielunkumppaninsa. Mitäs nimiä aletaan heitellä takaisin.
 
Yritätkö olla sarkastinen shippaamista kohtaan vai oletko K:n antifani ja haluat mahdollisesti vahingoittaa häntä aloittamalla erilaisia valheellisia suhdehuhuja jotka päätyvät lopulta sinne seiskaan? Jos olet ensimmäinen, lopeta, koska hullua ei voiteta hulluudella, ja lopulta vain kaksi hullua huutaa täällä kilpaa. Jos olet jälkimmäinen, hanki elämä.
Voi elämä. Seiskaan päätyvä kirjaiinrakkaus ja uran loppuminen tästä vielä puuttuikin. Sulla kyllä riittää huolehtimista. Onnea kuitenkin valitsemallasi polulla
 
Eikö Lindan ja Peten pitänyt olla koko Euroopan suosikkeja? Miten niillä on niin vähän kuuntelijoita, kun on vielä heidän viisuvuosi?
Mites niillä onkin noin vähän, ei tainnut sitten edes viisunoste auttaa. Yleensä saman vuoden viisuartisteilla on paljon, varsinkin suosikeilla. Erikallakin aika matalat lukemat viisunosteesta huolimatta ja oli sentään viimevuoden artisti.
 

Yhteistyössä