K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siksi, että Bojanilla on muitakin ystäviä, jotka ovat siinä lähempänä ja jotka puhuvat samaa kieltä kuitenkin. Tottakai B jossain vaiheessa kertoo K:llekin, mutta ei takuulla ole ensimmäinen jolle uskoutuu. Eiköhän ne juorulehdet tuolla ole ne läheiset tavoittaneet ja he ovat siinä heti Bojanin tukena.
En mä kyl ihmettelis, vaikka Bojan Kärpälle tästä aika nopeesti avautuis. Olihan ne siellä Thaikuissakin kaikki yhdessä ja Kärppä tapas Dn myös Ljubjanassa.

Sain koko tarinan Redditistä: huhtikuussa Dz esiintyi konsertissa NS:ssä, ja siellä hän ilmeisesti sopi Anan kanssa. Samaan aikaan hän on peittääkseen lesbo- tai biseksuaalisuutensa teeskennellyt suhdetta Jakobin kanssa. Ongelmana on tapa, jolla hän teki sen – pettämällä B:tä. Mutta jos Dz luuli, että ihmiset suhtautuisivat tähän suhteeseen Jakobin kanssa myönteisesti, hän oli väärässä, koska kaikki haukkuvat häntä :ROFLMAO:
Miksi bojan olisi suuttunut ja unfollannu somessa jos dz yrittää vain peitellä lesbouttaan? Koska silloinhan b&dz ei koskaan olleet oikea pari.

Mua vaan edelleen naurattaa nää jotka aamulla vielä vänkäs, että ei varmasti ole Dzejla. Ei oo tollasta nenää ja korvatkin zoomailtiin 😅 Joko nyt uskotte vai vieläkö haluatte pitää mielipiteenne?

Typerää olettavasti aikuisilta ihmisiltä kiistellä julkkisten ystävyyssuhteista. Totta kai K:lla ja B:llä on ne omat vanhat ystävät ja piirit omissa maissa. Tietenkään ole toistensa ainoa ystävät ja kuuntelijat. Mut ei se mitenkään poissuljettua ole vaikka B olisi asiasta jo ehtinyt K:lle avautua. Seuraavaksi varmaan K:ta vihataan, jos ei poista seurausta. Veikkaan kyllä K:lla olevan paljon muita asioita meneillään.

Typerää olettavasti aikuisilta ihmisiltä kiistellä julkkisten ystävyyssuhteista. Totta kai K:lla ja B:llä on ne omat vanhat ystävät ja piirit omissa maissa. Tietenkään ole toistensa ainoa ystävät ja kuuntelijat. Mut ei se mitenkään poissuljettua ole vaikka B olisi asiasta jo ehtinyt K:lle avautua. Seuraavaksi varmaan K:ta vihataan, jos ei poista seurausta. Veikkaan kyllä K:lla olevan paljon muita asioita meneillään.
jättäisin omaan arvoonsa ne trollien ärsytys yritykset

Mua vaan edelleen naurattaa nää jotka aamulla vielä vänkäs, että ei varmasti ole Dzejla. Ei oo tollasta nenää ja korvatkin zoomailtiin 😅 Joko nyt uskotte vai vieläkö haluatte pitää mielipiteenne?
Mä en vängännyt mutta mulla on surkea kyky tunnistaa. Mielestääni Dz:n näköisiä naisia on niin paljon. Vasta kun joku tajusi antaa muita tuntomerkkejä.

Yhteistyössä