K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eli mielestäsi B on siis niin pinnallinen, että lopettaa toisen seuraamisen, kun hänestä on pusukuvia, poistaa jopa kaikki postauksensa tästä suutelun kohteesta, koska ei kestä julkisia hellyydenosoituksia? Itse kuitenkin on kekkuloinut kalsareillaan konsertissa ja nuollut bestistään lentokoneessa. Teet Bojanista tekopyhän väitteilläsi!
Ja käytänpä omia sanojasi: loukkaat Bojania, kun et ole hänen puolellaan vaan Dz:n.
👍

D kertoi haastiksessa joskus huhtikuussa olevansa suhteessa, eikä ole enää sinkku. Huomaan kuinka väkisin väännettyjä nämä päivämäärät ja muut väärät spekuloinnut tällä palstalla ovat. Älkää muut antako näiden aivopestä itseänne!
Ne Karnevaalit oli juhannuksena. Olihan siinä aikaa erota monta viikkoa ihan sovussa. Miksi siinä pitäis olla mitään draamaa? Ainoan shokin järjesti Jakov tuolla videollaan.

Joko aloitetaan salaliittoteoria, että B. on käskenyt kaverinsa avautua tilanteesta kun ei itse pysty? Tuo Repicin tilihän on periaatteessa tyhjää täynnä ja muutenkin tuollaisia paljastusjuttuja ja B. ei ole ainakaan vielä blokanut tätä heppua. 🤣🤣😅 No, ei oikeasti.

Mä en kestää Joksut Jeren keikalla ❤️😍🥹
Mä kestän ton! Mulla on omat juttuni, mitä en kestä 😍

Yhteistyössä