K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko sulla mahis ajaa siellä autoa vai liikutko ihan julkisilla? Mitä olet ajatellut tehdä tänään? Käydä rannalla? 😊
Ai niin tää oli jäänyt vastaamatta, mutta on siis ihan uusi paikka minulle niin varmaan kävellen ku sijainti on keskeinen tai taksilla sit, mut tuskin näin ekana kokonaisena päivänä on tarvis. Uimassa ja ehkä toi lähellä oleva eläintarha tänään. Ja kaupoissa käydään.

Ai niin tää oli jäänyt vastaamatta, mutta on siis ihan uusi paikka minulle niin varmaan kävellen ku sijainti on keskeinen tai taksilla sit, mut tuskin näin ekana kokonaisena päivänä on tarvis. Uimassa ja ehkä toi lähellä oleva eläintarha tänään. Ja kaupoissa käydään.
Se Renfe eli juna on kans todella kätevä liikkua ja käydä vaikka Malagalla jos haluaa. "Ida y vuelta" on lippu edes-takaisin 😊
(Yksi niistä lauseista / sanoista, jotka opin lomaillessani siellä : D )

No ei se Tjäreborg varmastikaan maksanut kokonaan yhteistyölomaa.

Kärtsä oli todennäköisesti saanut kahden hengen lomaviikon Kyprokselle yhteistyöstäänTjäreborgin kanssa. Halusi sinne mukaan Bojanin, ei silloista puolisoaan. Bojan lensi omilla rahoillaan, ja ehkä, kenties, oli ajatellut lentää suoraan Kyprokselta kotiin, mutta syystä tai toisesta päätyikin sitten tulemaan Kärtsän kanssa Helsinkiin.

Mitä kummasteltavaa tässä on?

Mä en usko, että balkanilaisella tempperamentilla jäädään miettii jotain pr strategiaa siinä vaiheessa kun vituttaa
Kaikki tässä Jakovissa on PR:ää, mukaan lukien hänen suhteensa Dziin. Tuo juttu videon vahingossa Instagramiin lataamisesta ei pidä paikkaansa, kun ottaa huomioon, että hän lisäsi siihen filttereitä ja kappaleen. Tämä kaveri on Balkanin tuotos, ja se on toiminut erittäin hyvin.

Ei jumalauta. Ei tuosta lomasta ole mitään kukaan maksanut tollo, koska se on kaupallinen yhteistyö eli matkat ja majoitus maksettu Suomesta käsin. Siksi varmaan tuli myös Suomeen tuolta ensin. Omat lennot Sloveniasta on varmaan maksanut ja takaisin kotiinsa Suomesta.
Minkähän takia tuli Helsingin kautta? Helpommin ja halvemmalla olis päässyt yhdellä vaihdolla suoraan kotiin.

Ehkä siinä oli Bojanilla vähän oma lehmäkin ojassa. Jakov on yksi tämän hetken ykkösnimiä sillä alueella, ja tokihan yhteistyö ja muutama yhteinen kuva sataa pikkasen myös hänen laariinsa. Harmi vain, että Jakov olikin sitten näin niljakas kaveri.
Olen usein lukenut Instagramista tai TikTokista, että Dzin kuva on feikki – että hän vaikuttaa suloiselta ja kiltiltä tytöltä, mutta on itse asiassa täysin päinvastoin. Samaa sanotaan Jakovista – että hän vain teeskentelee. Eivätkä he olleet väärässä. He ovat kaksi kunnianhimoista ihmistä, jotka katsovat muita alaspäin saadakseen haluamansa.

Yhteistyössä