V
vierailija
Vieras
Mistä tiedät kenelle vastailetEn oo vastannut sulle aiemmin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mistä tiedät kenelle vastailetEn oo vastannut sulle aiemmin.
No sille joka kyseenalaisti mun kyrposMistä tiedät kenelle vastailet![]()
Mä pieren peiton alla, hehheh.Mä oon just kakalla, kova kakka tänään.
TämäAnteeksi, että palaan Erikaan. Hän puhui jossain muussakin haastattelussa siitä, miten suomalaiset eivät kannustaneet häntä tarpeeksi. Ja kyllä siitä paistoi katkeruus Vihakommentit eivät tietenkään ole ok, mutta hassua jos on pitänyt selvänä, että tulisi samanlainen hype kuin K:lla.
SekinMiksi joku seuraa jotain balkaninflua![]()
Tauskin Sinä vain sloveeniksi.Jos Bojan taas vastaisi tähän tilanteeseen / kohuun biisivalinnalla / levynkannella, niin mikä se olisi?
Kuka niistä sun sivupersoonista kiisti sen?No sille joka kyseenalaisti mun kyrpos-toiveen
Huudatatteko tossaria vai mikä teidän tarkoitus oikein on mut Erika ei ole missään puhunut et ois kaivannut samanlaista suosiota kuin Jere. Ei kiinnosta Erika pätkän vertaa mut ei jaksa lukea teidän vam ma si a väitteitä. -se eriTämä![]()
Miksi sitten kirjoitat niitä pöljä.Katkarapujutut kertoo kyllä jotain ihmisestä.
Se eri eli AitoHuudatatteko tossaria vai mikä teidän tarkoitus oikein on mut Erika ei ole missään puhunut et ois kaivannut samanlaista suosiota kuin Jere. Ei kiinnosta Erika pätkän vertaa mut ei jaksa lukea teidän vam ma si a väitteitä. -se eri
Ei hän tietenkään maininnut Käärijää, mutta rivien välistä voi lukea, että hän odotti suurta suosiota. Ei varmaan itse ymmärrä, että hänen tyylinsä ei voi upota koko kansaan, koska hän elää siinä voimaantumiskuplassaan.Huudatatteko tossaria vai mikä teidän tarkoitus oikein on mut Erika ei ole missään puhunut et ois kaivannut samanlaista suosiota kuin Jere. Ei kiinnosta Erika pätkän vertaa mut ei jaksa lukea teidän vam ma si a väitteitä. -se eri
Oletko se vessaraportoija.Paskaakos se sulle kuuluu.
Jorma Uotisen lempiruoka.Siskonmakkarakeittohan ihan huutaa Kärtsän nimeä. Kukaan muu Suomessa ei sitä syö.
Etkö osaa lukea.Tarkoitit varmaan et Karim.![]()
Ai on! No en olis uskonuJorma Uotisen lempiruoka.
No älä nyt pillastu.Etkö osaa lukea.