K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Todellakin Espanja on tähän aikaan liian kuuma! 😄 Se on se syy, miksi suomalaiset pääsääntöissesti vain talvehtivat siellä!
Itse en koe, että Suomen kesästä täytyy säiden takia koskaan poistua yhtään mihinkään. Siis hakea lämpimämpää.
Enpä ajatellut, aiemmin oon vain Kanarialla ollut ja siitäkin on jo aikaa, no mutta hotellissa miellyttävän viileä ja hyvä sänky sekä hiljaista yöllä. Muutoinhan oon useinkin käynyt matkoilla kesäkuussa, lähinnä kai kun silloin ollut eniten aikaa. Eikä siis aina ole ollut liian kuuma, riippuen paikasta. Mutta jatkossa taidan alkaa suunnitella johkin lokakuuhun, jos eivät liity mihinkään keikkajuttuihin.

Enpä ajatellut, aiemmin oon vain Kanarialla ollut ja siitäkin on jo aikaa, no mutta hotellissa miellyttävän viileä ja hyvä sänky sekä hiljaista yöllä. Muutoinhan oon useinkin käynyt matkoilla kesäkuussa, lähinnä kai kun silloin ollut eniten aikaa. Eikä siis aina ole ollut liian kuuma, riippuen paikasta. Mutta jatkossa taidan alkaa suunnitella johkin lokakuuhun, jos eivät liity mihinkään keikkajuttuihin.
👍

Liverpoolin päätösbileissä, kun kumpikin oli pahemmassakin tuiterissa ja ihastus kaikkien pahimmillaan, on jotain tapahtunut, jos jossakin. Turha selitellä, että NM oli siellä myös - niin olikin, mutta ei se viisuhotellissa yöpynyt.

Siinähän oli kaikkea Bojanin puhelimen löytymistä Suomen delegaation tiloista ja vastaavaa. Kun näytti koko ajan siltä, että eivät pysty pitämään näppejään erossa toisistaan niin ehkä ne kävi jossain siivouskomerossa edes vähän pussailemassa ja lääppimässä toisiaan.

Siis ihan vaan läpällä sen tietenkin tekivät :)
Joissain näissä tuoreissa (Karnevaali)klipeissä mä näin sellaisen, jossa kyllä mikrovilahti niin nälkäinen katse, että mietin, että jooo, selevä homma (jotain on joskus ainakin ollut, eikä se ole kuollut).

Kävin taas kakalla. Tällä kertaa on vatsa löysällä. Kaverini Terttu on tulossa kylään. Leivoin pitkon ja ostin vähän parempaa kahvia. Ostin myös niitä makeutuspillereitä, kun Tertun täytyy välttää sokereita.
Syötkö jotenkin väärin? Kannattaa kokeilla kuitupitoista ruokaa ja esimerkiksi siemenet auttavat vatsan toimintaan. Kiva että sinulla ystävä tulossa kylään.

Onko teinihormonit valloittaneet taas palstan? Hihhih, mummo ja h omo ja r*nkkaus. Hih, miten jänniä sanoja. Isketäänkö mukaan vielä panna ja tissit? Hih, miten kovaa tekstiä.
Kaikesta sitä päiväunelmoidaankin, mutta tämä mummorunkkaaja voisi kyllä poistua palstalta edes pariksi tunniksi.

Onko teinihormonit valloittaneet taas palstan? Hihhih, mummo ja h omo ja r*nkkaus. Hih, miten jänniä sanoja. Isketäänkö mukaan vielä panna ja tissit? Hih, miten kovaa tekstiä.
Kaikesta sitä päiväunelmoidaankin, mutta tämä mummorunkkaaja voisi kyllä poistua palstalta edes pariksi tunniksi.
Hihhih meneekö homomummolla tunteisiin hihihiiiii. Mummohorinat hihihiiii.

Yhteistyössä