K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Liverpoolin päätösbileissä, kun kumpikin oli pahemmassakin tuiterissa ja ihastus kaikkien pahimmillaan, on jotain tapahtunut, jos jossakin. Turha selitellä, että NM oli siellä myös - niin olikin, mutta ei se viisuhotellissa yöpynyt.

Siinähän oli kaikkea Bojanin puhelimen löytymistä Suomen delegaation tiloista ja vastaavaa. Kun näytti koko ajan siltä, että eivät pysty pitämään näppejään erossa toisistaan niin ehkä ne kävi jossain siivouskomerossa edes vähän pussailemassa ja lääppimässä toisiaan.

Siis ihan vaan läpällä sen tietenkin tekivät :)
Pelastakaa minut,
keksikää suunnitelma
Jos aurinko nousee
Olen yksin…
!!!

Et voi säkään tyrmätä ajatusta, koska et tiedä mitään. Fakta on, että ihastusta oli ilmassa viisuissa!
Ei tuo ole faktaa, vaan sun ja shippareiden tulkintaa. Ystävystyivät ja ovat kutsuneet sitä bromanceksi itsekin jne. , mutta älkää nyt pakottako siihen mitään romanssia. Nää ulkoapäin tulevat tulkinnat ja määrittelyt on AINA loukkaavia oikeita ihmisiä kohtaan. Ko tyypit määrittelee asian itse, jos haluavat.

Ei tuo ole faktaa, vaan sun ja shippareiden tulkintaa. Ystävystyivät ja ovat kutsuneet sitä bromanceksi itsekin jne. , mutta älkää nyt pakottako siihen mitään romanssia. Nää ulkoapäin tulevat tulkinnat ja määrittelyt on AINA loukkaavia oikeita ihmisiä kohtaan. Ko tyypit määrittelee asian itse, jos haluavat.
Jere on ihan itse sanonut romance kuules, ja sen something more myöskin.

Jere on ihan itse sanonut romance kuules, ja sen something more myöskin.
Kuules, muistatko Kärtsän enkun taidon tuossa vaiheessa. Tää something more- mantrakin on ihan shippitulkintaa. Se voi olla myös normaalia Kärtsän löpinää, jota hän muutenkin harrasti, kun ei tuossa vaiheessa vielä tajunnut, et ihmiset ottaa kaiken tosissaan. Tai tarkoitti, että viisukokemus teki jutusta jollain lailla spesiaalin.

Yhteistyössä