V
vierailija
Vieras
Ei, miks alkais. Vain tänne ja jodeliin kirjoittelen, vauvalle sit vaan tyyliin johkin euroviisuketjuun.Hehheh, alkaako kuumottaa![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei, miks alkais. Vain tänne ja jodeliin kirjoittelen, vauvalle sit vaan tyyliin johkin euroviisuketjuun.Hehheh, alkaako kuumottaa![]()
Tämä. Jos täällä oikeasti olisi tuhatpäinen Kärtsän fanilauma keskustelemassa idostaan niin pari hassua shippimummoa jäisi jalkoihin ja ketju olisi Käärijäketju.Mua aina ärsytti niissä vauvan ketjuissa nämä "ei saa puhua tuosta"-ihmiset, ja nämä samat tyypit on myös täällä. "Täällä saa puhua vaan tuosta." "Tää ketju on vaan tarkoitettu sille." Blaa, blaa, blaa. Ketju kuin ketju on tarkoitettu niille, jotka sinne jotain kirjoittavat. Jos ei ole sun mielestä sopivaa juttua, niin kirjoita itse siitä, mistä haluat. Ja jos enemmistö haluaa siitä puhua, niin siitähän sitten puhutaan.
Kerropa vielä mistä viestistä kyse.Voi todellakin, Misti kirjoitti samoilla sanoilla tänne ja discordiin samaan aikaan. Täällä oli vaan lisänä haukut.
Alkoiko nolottaa kun jäit kiinni nimimerkkitehtailusta?Ja itse lähdin tosiaan, tälläisiin ratkaisuihin ei mitään apuja tarvita mielestäni.
Voi todellakin, Misti kirjoitti samoilla sanoilla tänne ja discordiin samaan aikaan. Täällä oli vaan lisänä haukut.
Ei minua ollenkaan, tottakai shipin aihe on K ja B, jos sille parille perustettu, enemmän kireä paikka oli just toi discord tai siellä äänessä aika paljon vain tietyt päällepäsmärit, joko K faneja tai sit ei fanittaneet kumpaakaan, mutta itse shippiä tosi vähän.Mua aina ärsytti niissä vauvan ketjuissa nämä "ei saa puhua tuosta"-ihmiset, ja nämä samat tyypit on myös täällä. "Täällä saa puhua vaan tuosta." "Tää ketju on vaan tarkoitettu sille." Blaa, blaa, blaa. Ketju kuin ketju on tarkoitettu niille, jotka sinne jotain kirjoittavat. Jos ei ole sun mielestä sopivaa juttua, niin kirjoita itse siitä, mistä haluat. Ja jos enemmistö haluaa siitä puhua, niin siitähän sitten puhutaan.
Tämä ei ole mikään tössöshippipalsta, täällä shipataan oikeille miehille. Sinun tössöshippisi on vaan noloa.Ei minua ollenkaan, tottakai shipin aihe on K ja B, jos sille parille perustettu, enemmän kireä paikka oli just toi discord tai siellä äänessä aika paljon vain tietyt päällepäsmärit, joko K faneja tai sit ei fanittaneet kumpaakaan, mutta itse shippiä tosi vähän.
Alusta alkaen minulla on oli jo kaksi nimimerkkiä siellä.Alkoiko nolottaa kun jäit kiinni nimimerkkitehtailusta?
Sanoo mamma, joka viettää kaiken aikansa jodelissa tissejä vertaillen ja homoja himoitenEi minua ollenkaan, tottakai shipin aihe on K ja B, jos sille parille perustettu, enemmän kireä paikka oli just toi discord tai siellä äänessä aika paljon vain tietyt päällepäsmärit, joko K faneja tai sit ei fanittaneet kumpaakaan, mutta itse shippiä tosi vähän.
Kuka tuo keskimmäinen on?⚒ ja ennustajakekä oli kaikkein pahimmat palstailijat. Hirveetä ”sääntöjen” noudattamisen vahtaamista ja mielivaltaista poistelua ja massapeukutusta.
Kuules, Jereä haastateltiin Liverpoolissa ja hän sanoi, että tapaavat Bojanin kanssa muuallakin kuin Liverpoolissa aina kun harjoituksia ei ole. Kaiken huipuksi paljasti, että meillä on niin romanttista B:n kanssa. Englannin kieli sujui loistavasti! Normaalia trollin löpinää sinulta. Yritystä on vuorokaudet ympäri. -ERI
Suppea sanavarasto juurikin, esim. sanoo romantic kun ei muista sanaa bromance.Se huono englanti oli ihan puhdas imagojuttu. Oli varmasti arka puhumaan, mutta ei todellakaan niin huono kuin antoi ymmärtää. Ja nykyisin puhuu jo ihan kelvollista englantia. Ehkä sanavarasto on suppea, mutta vallan mainiosti selviää.
Kaks ekaa yhteen. Lisäisin vielä aidon ja kuppikakun.Kuka tuo keskimmäinen on?
Sinähän nyt varsinainen ajatustenlukija olet. J sanoo näin, mutta sinä olet varma että ei se sitä tarkoittanut vaan tätä.Suppea sanavarasto juurikin, esim. sanoo romantic kun ei muista sanaa bromance.
Ainoa todennäköinen pari tässä saagassaOn täällä pelkän K:n fani + valokuvaaja-tosishippaaja!
En muista puhuneeni kauheesti tollaisia, käärmeunesta oon, mutta muuten, ainiin ja yhden tapahtuneen asian tiennyt, mutta en kertonut siitä täällä. Se oli kyllä jännä sattuma ku saatuani veikkausvoittoni tietoon, löytyi neliapila kodin pikkueteisestä lattialta (maaliskuussa)Sullahan piti olla ennustajan kykyjä. Miten meni noin niinkun omasta mielestä?![]()
Höpön löpöä, kertoo vain sinusta kuinka tyhmänä idoliasi pidät.Suppea sanavarasto juurikin, esim. sanoo romantic kun ei muista sanaa bromance.
No en oo mutta selvästi se siinä haastattelussa hakee sanaa ennen kun sanoo romantic.Sinähän nyt varsinainen ajatustenlukija olet. J sanoo näin, mutta sinä olet varma että ei se sitä tarkoittanut vaan tätä.
Sähän ”tiesit” että B ja D pelkkiä ystäviä ja kollegoitaEn muista puhuneeni kauheesti tollaisia, käärmeunesta oon, mutta muuten, ainiin ja yhden tapahtuneen asian tiennyt, mutta en kertonut siitä täällä. Se oli kyllä jännä sattuma ku saatuani veikkausvoittoni tietoon, löytyi neliapila kodin pikkueteisestä lattialta (maaliskuussa)
Ei se mun idoli oo, idari.Höpön löpöä, kertoo vain sinusta kuinka tyhmänä idoliasi pidät.
Ja B&C, niin samanlaisiaAinoa todennäköinen pari tässä saagassa![]()
Kuin yö ja päivä, eipä ton tasoinen kelpais Bojanille.Ja B&C, niin samanlaisia![]()