V
vierailija
Vieras
Entistä tyhmempää sit väittää.Ei se mun idoli oo, idari.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Entistä tyhmempää sit väittää.Ei se mun idoli oo, idari.
Ehkä C on kelpuuttanut nyt B:nKuin yö ja päivä, eipä ton tasoinen kelpais Bojanille.
No eipä ole B vieläkään itse tullut sanallisesti esiin asian kanssa.Sähän ”tiesit” että B ja D pelkkiä ystäviä ja kollegoita![]()
Sinä olet tyhmä.Entistä tyhmempää sit väittää.
Onkohan niillä ollut salasuhdeEhkä C on kelpuuttanut nyt B:n![]()
Ethän sä usko Bn sanomisiinkaan. On sanonut että hän ja K ovat vain ystäviä.No eipä ole B vieläkään itse tullut sanallisesti esiin asian kanssa.
Miks Bojan ottais noin ”vanhan” naisen ku parempiakin löytyy, operaatiot vaan kulauttaa näitä wanna bee influja entisestään.Ehkä C on kelpuuttanut nyt B:n![]()
Ooo!Onkohan niillä ollut salasuhde![]()
Tsiilalla olikin isompi artisti kierroksissa, niin sopisi kuvioon.Ehkä C on kelpuuttanut nyt B:n![]()
Mistä sä tiedät että se hakee sanaa bromance? Voihan se hakea sanaa romance, tai sit ihan vaan sitä sanaa romantic.No en oo mutta selvästi se siinä haastattelussa hakee sanaa ennen kun sanoo romantic.
Miksi sanoisi haastattelussa että hänellä ja Bllä on romanssi?Mistä sä tiedät että se hakee sanaa bromance? Voihan se hakea sanaa romance, tai sit ihan vaan sitä sanaa romantic.
Niin mikä sen tason sit mittaa. Tsiilakin ulkoapäin korea, mutta sisältä paljastuu samanlainen mätä kuin monesta muustakin suosion pilaamasta.Kuin yö ja päivä, eipä ton tasoinen kelpais Bojanille.
Okei, täähän sopisi.Tsiilalla olikin isompi artisti kierroksissa, niin sopisi kuvioon.
En minä tiedä, meidän kannalta yhtä todennäköistä kuin sanoisi bromance, katsos kun me ei tiedetä mitä hän halusi oikeasti sanoa, jos ei sitten halunnut sanoa sitä mitä sanoi, eli romantic.Miksi sanoisi haastattelussa että hänellä ja Bllä on romanssi?
Siinähän pelleillään, haastattelijakaan ei tartu vastaukseen vaan nauraa mukana.En minä tiedä, meidän kannalta yhtä todennäköistä kuin sanoisi bromance, katsos kun me ei tiedetä mitä hän halusi oikeasti sanoa, jos ei sitten halunnut sanoa sitä mitä sanoi, eli romantic.
Lähes nyt kuntovalmentaja mäkeen täältä.Okei, täähän sopisi.
No sitä vois veikata ihan vaikka siksi, että se on lähempänä sitä romantic sanaa?Miksi sanoisi haastattelussa että hänellä ja Bllä on romanssi?
Hän varmaan itseään haluaisi paritettavan B:lle, jotain rajaaLähes nyt kuntovalmentaja mäkeen täältä.
Edelleen, kaikki on meidän tulkintaa. Ja suuresti epäilen mahtaako J itsekään enää muistaa mitä tuossa tilanteessa ajatteliSiinähän pelleillään, haastattelijakaan ei tartu vastaukseen vaan nauraa mukana.
C on täydellinen match B:lle, Suomi-unelma toteutuuHän varmaan itseään haluaisi paritettavan B:lle, jotain rajaa![]()
C tommosta voimatonta ja kalpeaa vässykkää ottasEhkä C on kelpuuttanut nyt B:n![]()
Mistäs tämmösen näkee? Ei ainakaan Kn omissa stooreissaK taas kokkaa jotain uutta biisiä, jodelissa epäilyjä, että olisi Sannin kanssa![]()
Pistää kuntokuurille, kyllä siitä hyvä tulee.C tommosta voimatonta ja kalpeaa vässykkää ottas
Molemmilla samantyyppiset stoorit. Voihan se tietenkin olla myös ihan sattumaa, mutta itse en usko sattumaksi.Mistäs tämmösen näkee? Ei ainakaan Kn omissa stooreissa