V
vierailija
Vieras
Äh, ei sitten ole mun juttu.K:lla oma stoori, Sannilla oma. Samanhenkiset kuvat. Pari-kolme viikkoa sitten, K kommentoi Sannin ig-postaukseen, että pitäiskö tehdä biisi yhdessä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Äh, ei sitten ole mun juttu.K:lla oma stoori, Sannilla oma. Samanhenkiset kuvat. Pari-kolme viikkoa sitten, K kommentoi Sannin ig-postaukseen, että pitäiskö tehdä biisi yhdessä.
Voi miettiä kenen kanssa Kärtsä kilpaili voitosta viisuvuonnaan, niin ehkä tämäkin selviää.Miksi täällä käytetään pelkkiä kirjaimia ihmisistä, joista ei ole ennen täällä puhuttu? En keksi ketään muuta La-alkuista kuin Lulu Ranne. Ja just taas käytettiin kirjainta J, joka voi viitata vaikka kehen K crewssa (neljään) ja JO:llakin yhteen ja sitten vielä se petturifrendi Jakov. Kirjoittakaa edes toinen kirjain, niin olisi jotain järkevää veikattavaa.
Miksi sanoisi haastattelussa että hänellä ja Bllä on romanssi?
Just hyvä, ettei mitään Sannin perustylsää tyyliä.Voi ei, kuvien perusteella jotain Ruoskan tapaista, ois voinu kuvitella et Sannin kanssa tulisi tyylikkäämpi biisi.
Mistä ne x:ssä on sitä kuullut?X:ssä joku on jo nimennyt tuon Ruoska 2.0. Jotain dramaattista ainakin tulossa, eikä mitään vässykkähommaa.
Näyttää että jotain hienoa tulossa, selkeästi panostettu.
Mitkä eritejutut? Menipä arvailut taas väärin.Eipä vain olekaan jääneet että, sinun eritejutut lähtee poistoon sitäpaitsi.
Ei tuo ole faktaa, vaan sun ja shippareiden tulkintaa. Ystävystyivät ja ovat kutsuneet sitä bromanceksi itsekin jne. , mutta älkää nyt pakottako siihen mitään romanssia. Nää ulkoapäin tulevat tulkinnat ja määrittelyt on AINA loukkaavia oikeita ihmisiä kohtaan. Ko tyypit määrittelee asian itse, jos haluavat.
Tyylistä puhutaan, jotkut mielenkiintoiset kuvaukset menossa ja tyylit yhtä dramaattisia.Mistä ne x:ssä on sitä kuullut?
Ei nuo ilkeilevät valittajat osaa mitään muuta kuin olla palstapoliisina.Mua aina ärsytti niissä vauvan ketjuissa nämä "ei saa puhua tuosta"-ihmiset, ja nämä samat tyypit on myös täällä. "Täällä saa puhua vaan tuosta." "Tää ketju on vaan tarkoitettu sille." Blaa, blaa, blaa. Ketju kuin ketju on tarkoitettu niille, jotka sinne jotain kirjoittavat. Jos ei ole sun mielestä sopivaa juttua, niin kirjoita itse siitä, mistä haluat. Ja jos enemmistö haluaa siitä puhua, niin siitähän sitten puhutaan.
Tän otsikko on k/bTämä ei ole mikään tössöshippipalsta, täällä shipataan oikeille miehille. Sinun tössöshippisi on vaan noloa.
Tämä. Sillä pilattiin se ketju (plus siihen liittyvällä poistelulla) ja harmi että tännekin pesiytyi nämä saarnaajat joitapitää ohitella. Täällä ei vaan poistelu onneksi onnistu samaan tyyliin.Mua aina ärsytti niissä vauvan ketjuissa nämä "ei saa puhua tuosta"-ihmiset, ja nämä samat tyypit on myös täällä. "Täällä saa puhua vaan tuosta." "Tää ketju on vaan tarkoitettu sille." Blaa, blaa, blaa. Ketju kuin ketju on tarkoitettu niille, jotka sinne jotain kirjoittavat. Jos ei ole sun mielestä sopivaa juttua, niin kirjoita itse siitä, mistä haluat. Ja jos enemmistö haluaa siitä puhua, niin siitähän sitten puhutaan.
Niin? Shippausta muiden kanssa, ei tösseröshippausta, kuten tässä on sinulle sata kertaa jo selitetty. Tänne tultiin pakoon teitä hulluja, mutta tietenkin seurasitte perässä pakotuksinenne.Tän otsikko on k/b
L ei tosiaan ole täällä kukaan muu kuin Loreen. Mutta jollain näyttää nyt keittävän ja laittelee näitä F on tykännyt Y kuvasta tyylisiä viestejä.Lortsu- Loreen!
Tän otsikko on k/b
On ollut aika paljon vihjailua molempien puolelta. Joku biisi oli aikoja sitten, mutta se oli sellainen, mikä ilmeisesti ei ollut tarpeeks hyvä julkaistavaksi.Eikö tästä Sanni yhteisbiisisä ollut jotain juttuja jo aikoja sitten?
Se oli eri, jota ei julkaistu. Tämä vaikuttaa paljon kiinnostavammalta jo ihan noiden kuvien perusteella.Eikö tästä Sanni yhteisbiisisä ollut jotain juttuja jo aikoja sitten?
Niin eli te lähditte pakoon sitä orig ketjun määräilyä mistä saa puhua ja perustitte uuden, jossa te määräilette mistä saa puhua. Ja sama jatkuu.Näkee, että et ole ollut alusta asti, vaan olet just niitä shippitunkeilijoita.
Otsikko on k/b-komposti ja kuvaus on ekassa viestissä
"K/B-shipissä pettyneiden ja entisten shippaajien tukiketju. Myös realisteille tervetuloa."
Niin eli te lähditte pakoon sitä orig ketjun määräilyä mistä saa puhua ja perustitte uuden, jossa te määräilette mistä saa puhua. Ja sama jatkuu.