Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
EVVKIsac Elliot on saanut lapsen! Oliko edes yleisessä tiedossa, että hän on vakavassa suhteessa? Siis oletan että vakavassa, koska kertoo olleensa synnytyksesdä mukana. Itse en tiennyt, mutta onko tämä ollut tiedossa jodelissa tmv? https://yle.fi/a/74-20234834
Tatkoitan ainakin itse, että Bojanista erittäin epäedullinen muutenkin, kuin pelkän sumeuden takiaKaikista otetut oli tarkoituksella tolleen sumeita, Jurekin näytti oudolta.
Ei sillä ole kyllä keikkaa tänään, vasta huomenna Ruisrockissa.
PäinvastoinAivan hvetin huono kuva.
Niin varmaan.Päinvastoin
Kai sillä on joku Creative stidio. Vähän kaikkea luovaaKuka nuo sitten otti? Luulin, että Kirri mutta eihän se ole mikään valokuvaaja. Vai onko?
Oli kyllä yllätys, on vaikuttanut lapselliselta hepulta. Toivottavasti on sit hyvä isä.Isac Elliot on saanut lapsen! Oliko edes yleisessä tiedossa, että hän on vakavassa suhteessa? Siis oletan että vakavassa, koska kertoo olleensa synnytyksesdä mukana. Itse en tiennyt, mutta onko tämä ollut tiedossa jodelissa tmv? https://yle.fi/a/74-20234834
Niinpä, ihan hyvä minustakin ja jodelissa on kehuttu.Päinvastoin
Fiksu nuori mies hän on. Vaikuttaa vastuuntuntoiselta. Lapsellinen heppu? Et ole tosissasi.Oli kyllä yllätys, on vaikuttanut lapselliselta hepulta. Toivottavasti on sit hyvä isä.
Totta hitossa jäit, kun et erota toisistaan yksikköä ja monikkoa.En yhtään.
Kiusaaja.Totta hitossa jäit, kun et erota toisistaan yksikköä ja monikkoa.
Hirvee, pakotettu ilme ja huonoin mahollinen kylkisilava -kuvakulmaNiinpä, ihan hyvä minustakin ja jodelissa on kehuttu.
Niin rakastaa. Vain ja ainoastaan one and only Jere P.Bojan Cvjeticanin rakastaa vantaalaista Jere Pöyhöstä![]()
Taidekuvia.Tatkoitan ainakin itse, että Bojanista erittäin epäedullinen muutenkin, kuin pelkän sumeuden takia
Karlo Kirri poisti 2 sexy kuvaa B:stäJa eiköhän Bojan ollu samaa mieltä kuvan huonoudesta, kun hävinny
Tämä oli mun mielikuva hänestä.Fiksu nuori mies hän on. Vaikuttaa vastuuntuntoiselta. Lapsellinen heppu? Et ole tosissasi.
Poistui muitakinKarlo Kirri poisti 2 sexy kuvaa B:stä
On jostain muusta kysymys kuin pusukuvasta. Et voi tietää.Edelleen miksi B ois välittänyt tosta pusuvideosta, jos suhde oli pelkästään rekvisiittaa/ystävyys. Ja kyllä myös Nace lopetti Dzn seuraamisen.
Silavaa löllyy nyt kyllä siellä mummon silmämunissa. B:n kroppa onHirvee, pakotettu ilme ja huonoin mahollinen kylkisilava -kuvakulma