K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä olen ollut sitä mieltä, että lasit ovat samanlaiset, koska BFFpodin jaksossa ovat täysin samanlaiset kuin Matin stoorissa Kärtsällä. Mutta en ole pakottamassa mitään suhdetta. Tapailevat ja ovat varmaan ystäviä/kavereita, ehkä ostaneet ne samaan aikaan tai ehkä K vain lainailee niitä. Mitä välliä?

Minä olen ollut sitä mieltä, että lasit ovat samanlaiset, koska BFFpodin jaksossa ovat täysin samanlaiset kuin Matin stoorissa Kärtsällä. Mutta en ole pakottamassa mitään suhdetta. Tapailevat ja ovat varmaan ystäviä/kavereita, ehkä ostaneet ne samaan aikaan tai ehkä K vain lainailee niitä. Mitä välliä?
Jos lasit on samat, niin sittenhän E pääsi kuin pääsikin VIPistä bäkkärille 😎🩷😎. Tuskin K niitä tuli häneltä hakemaan.

Jos lasit on samat, niin sittenhän E pääsi kuin pääsikin VIPistä bäkkärille 😎🩷😎. Tuskin K niitä tuli häneltä hakemaan.
Miksi ei tulisi? Ei ne artistit koko aikaa jaksa hengailla bäkkärillä vaan usein menevät VIPin puolelle katsomaan toisten keikkoja. K:n ja Erikan esityksten välillä oli tunti, joten siinä on ollut hyvää aikaa käydä vaikka missä. Niittylavalla esiintyi tuolloin Behm, joten on voinut vaikka käväistä katsomassa sitä keikkaa siinä välillä.

Miksi ei tulisi? Ei ne artistit koko aikaa jaksa hengailla bäkkärillä vaan usein menevät VIPin puolelle katsomaan toisten keikkoja. K:n ja Erikan esityksten välillä oli tunti, joten siinä on ollut hyvää aikaa käydä vaikka missä. Niittylavalla esiintyi tuolloin Behm, joten on voinut vaikka käväistä katsomassa sitä keikkaa siinä välillä.
Tai ehkä on tehty sellainen pitkä jono ihmisistä ja lasit on surffanneet läpi koko yleisön bäkkärille.

Jep, Tää on paljon todennäköisempää. Jos artistit haluaa katsoa keikkoja, he menee ViP-alueelle tai pääsee lavojen taakse. Noi artistibäkkärit taitaa olla sen verran kaukana, jottei sieltä voi keikkoja seurata. Idea on kai muutenkin se, et artistit saa siellä levätä.

Kärtsä ei kylläkään näytä käyttävän niitä lasejaan lukulaseina, vaan lasit ovat aina valittu juuri johonkin tiettyyn tyyliin tai tilanteeseen sopivaksi. Eli tuskin on mistään lukulaseista kyse.
Ei K arjessa välttis tollasia mieti, esiintymisjutut on stailattu. Yleensä K käyttää kyllä ihan vaan aurinkolaseja stailattuna tai ei. Noi tavalliset lasit on huomattavan harvinainen näky kuitenkin, joten ei kannata väittää tollasta.

Yhteistyössä