V
vierailija
Vieras
Tämä on totta.Ne torvet on kamalat, siitä olen samaa mieltä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tämä on totta.Ne torvet on kamalat, siitä olen samaa mieltä.
Ainut asia, mistä mummo on perillä.Termit taas väärin. Lukulaseja tarvitseva ei ole likinäköinen. Likinäköinen nimenomaan näkee lähelle, muttei kauas.
Mummottelijakin hereillä. Siitä puhe mistä puute.Ainut asia, mistä mummo on perillä.
Eli ostaneet samanlaiset lasit ja päättäneet käyttää samana päivänä, kyllähän se kertoo.Eiköhän ne ole eri lasit, päät tuskin samankokoisia, eikä samantyylisten ostaminen kerro mitään ylipäätään.
Eli ostaneet samanlaiset lasit ja päättäneet käyttää samana päivänä, kyllähän se kertoo.
Eipä kerrokaan, pöljä.Eli ostaneet samanlaiset lasit ja päättäneet käyttää samana päivänä, kyllähän se kertoo.
Samat lasit ne on.Eli ostaneet samanlaiset lasit ja päättäneet käyttää samana päivänä, kyllähän se kertoo.
Eipä ole siitä mitään todisteita. Eikä ne istuis noin erikokoisiin päihin.Samat lasit ne on.
Sulla on joku pääongelma.Eipä ole siitä mitään todisteita. Eikä ne istuis noin erikokoisiin päihin.
Kannattaa varoa Boitsu, Poseidon saattaa napata sut ja ottaa omakseen.Bojan hyppää tosi sulavasti mereen!
Erikan musa onkin boomereille ja setämiehille. He varmasti pitävät torvimusiikista.Tämä on totta.
K:lla varmasti isompi pää, höhly, ei tartte mitään ongelmia siihen.Sulla on joku pääongelma.
Eihän toi mitään uutta Erikan keikoilla taida olla. Ja hyvin sopii.Erikan musa onkin boomereille ja setämiehille. He varmasti pitävät torvimusiikista.
Ei välttämättä ole.K:lla varmasti isompi pää, höhly, ei tartte mitään ongelmia siihen.
Me käytetään samoja aurinkolaseja mun miehen kanssa ja samoja lippiksiä.Eipä ole siitä mitään todisteita. Eikä ne istuis noin erikokoisiin päihin.
Ei kerro mitään K:sta.Me käytetään samoja aurinkolaseja mun miehen kanssa ja samoja lippiksiä.
Samat lasit ja aika liikkistä, et laittoi päähän vielä lavalleEli ostaneet samanlaiset lasit ja päättäneet käyttää samana päivänä, kyllähän se kertoo.
Ei ole, K ei ikinä tekis mitään tollasta just näiden suhdekuvittelujen takia.Samat lasit ja aika liikkistä, et laittoi päähän vielä lavalle![]()