V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ai näistä Joost, Tommy ja Kärtsä?Harmittaa kun Euroboysseists Kärtsä taitaa olla ainut pesunkestävä hetero
Ainoastaan Tommy on kertonut omastansa, Joostin lavapuheista nyt ei voi päätellä mihkään suuntaan.Harmittaa kun Euroboysseists Kärtsä taitaa olla ainut pesunkestävä hetero
Ai Joosthan on sanonut jo useamman kerran, että hän etsii kumppania itselleen ja sukupuolella ei ole väliä.Ainoastaan Tommy on kertonut omastansa, Joostin lavapuheista nyt ei voi päätellä mihkään suuntaan.
NIin se pitää ollakinAi Joosthan on sanonut jo useamman kerran, että hän etsii kumppania itselleen ja sukupuolella ei ole väliä.
Jaa, missähän muka? Lavapuheet, kun voi olla vähemmistöjen tukea myöskin, mutta naisen kainalokarvoista on puhellut ainakin.Ai Joosthan on sanonut jo useamman kerran, että hän etsii kumppania itselleen ja sukupuolella ei ole väliä.
Yritä nyt päästä tosta keskiaikaisesta M+M -fobiastasiJaa, missähän muka? Lavapuheet, kun voi olla vähemmistöjen tukea myöskin, mutta naisen kainalokarvoista on puhellut ainakin.
Toki, jos se on todellisuutta.NIin se pitää ollakin
Ainakin kesäkuussa kahdella keikalla puhunut jotain tämmöistä ainakin "I'm still looking for my baddie. My baddie knows no gender." Ei nyt varmaan sanasta sanaa just noin mutta jotain ton suuntaista ja ainakin kahdella keikalla ja fanit selkeesti ymmärsivät että tuli kaapista ulosJaa, missähän muka? Lavapuheet, kun voi olla vähemmistöjen tukea myöskin, mutta naisen kainalokarvoista on puhellut ainakin.
Ei ole sellaista minulla että.Yritä nyt päästä tosta keskiaikaisesta M+M -fobiastasi
Tiedän kyllä ja tiedän ihmisiä, jotka ovat jatkuvasti hukanneet noita kalliita lasejaan, että käyttävät nykyään vain markettilaseja, koska pärjäävät niilläkin.
Niin, eli arvasinkin et jotain tälläistä.Ainakin kesäkuussa kahdella keikalla puhunut jotain tämmöistä ainakin "I'm still looking for my baddie. My baddie knows no gender." Ei nyt varmaan sanasta sanaa just noin mutta jotain ton suuntaista ja ainakin kahdella keikalla ja fanit selkeesti ymmärsivät että tuli kaapista ulos.
Jodel?Ainakin Em ja K nähty ruisissa yhdessä
No kyllä itse ainakin pan-seksuaalina voisin sanoa juuri noin. Hän vielä sanoi, että laittakaa kaikki baddiet hänelle viestiä. Sitä ennen sanoi, ettei ole sukupuolta.Niin, eli arvasinkin et jotain tälläistä.
Ainut asia, mistä mummo on perillä.
Tiedätkö muuten, et Kärtsän lavakarismaa kehuu ihan randomit festarikävijätkin esimerkiksi. Somessa näitä tällaisia kommentteja näkyy yhtenään. He siis nimenomaan sanoo, ettei fanita K:ta tai erityisesti pidä tai kuuntele K:n musiikkia, mutta et lavaesiintyjänä on huippu ja erittäin karismaattinen.
Ihan kuin mun miesystävä. Sanonu ettei niin välitä Käärijän musiikkityylistä, mutta hymyilee ihan onnessaan sen haastiksille ja jutuilleTiedätkö muuten, et Kärtsän lavakarismaa kehuu ihan randomit festarikävijätkin esimerkiksi. Somessa näitä tällaisia kommentteja näkyy yhtenään. He siis nimenomaan sanoo, ettei fanita K:ta tai erityisesti pidä tai kuuntele K:n musiikkia, mutta et lavaesiintyjänä on huippu ja erittäin karismaattinen.
Häh, Kärtsä istuu sinihuppupäisen miehen haarojen välissä. Ei Veikko ole ennen noin lähelle mennyt. Liian intiimiä käytöstä turvamieheltä.![]()
Tältä näytti Ruisrockin salakeikka – ”Mä olen kyllä vähän humalassa”
Meno yltyi villiksi Sannin ja Käärijän salakeikalla Ruisrockissa.www.iltalehti.fi
Oi miten suojelevasti oma turvamies siinä lähellä![]()
Juu tämä lähde, täältä joku trollaaja taatusti keksinyt jutun.Jodel?
No ei ole haarojen välissä, pässi.Häh, Kärtsä istuu sinihuppupäisen miehen haarojen välissä. Ei Veikko ole ennen noin lähelle mennyt. Liian intiimiä käytöstä turvamieheltä.