V
vierailija
Vieras
No laita edes yksi muu nimi.No on vaikka kellä. Toi oli vaan testi, kuinka typerä itse olet
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No laita edes yksi muu nimi.No on vaikka kellä. Toi oli vaan testi, kuinka typerä itse olet
Jaa, no kyllä ite silloin tällöin käytän ja miinus 13 kg normaalipainossa laihduttanut, ehkä J ei sit päde sama. Minulla enemmin putoaa paino tollasen päivän jälkeen.Kyllä se vaan estää. Kysypä laihduttajilta. Alkoholi sisältää paljon kaloreita ja heiluttaa suolotasapainoa, mikä saa helposti ylensyömään. Ja jos vielä juodaan makeita limuviinoja, kaksin verroin pahempi
Näinpä.Instan kautta on käynyt selville miten tietyt K-fanit keskittyy vapaillaan paljon alkoholiin ja touhu on muutenkin sellaista amistason näköistä.
Kasvot nyt vähemmän turvonneet, muutoin ei niin paljoa huomaa.Anteeksi, mikä "suuri painonpudotus"? Ei ainakaan Käärijän!Ukkohan sen kuin paisuu, vetelöityy ja menettää se vähäisenkin lihasmassan mitä joskus oli. Kyllä tuo olemus on juurikin alkolla aikaan saatu, herää nyt.
Täh, sokeitako ootte? No onhan se pötsi sulanut lähes kokonaan, kattokaa vaikka Joostin keikan lavavierailua, siitä kauan ole. Tietty tiukka rundi on tuonur mukanaan taas epäsäännöllisen elämän ja ruokailun ja juomat, joten jotain varmasti palautuu takaisin.Kasvot nyt vähemmän turvonneet, muutoin ei niin paljoa huomaa.
Kerro lisääKatos tainnut discordin hoitsu olla ollut yövuorossa, sellasta tekstiä taas.
Kännissä kuin käet. Karim taitaa tarttua Sannia vyöstä ennen kuin lipeää reunaltaMuuten pussasiko Sanni ja K oikeesti? En saanut ihan selvää näkemieni videoiden perusteella![]()
www.instagram.com