V
vierailija
Vieras
Esim. Erikan naamatäytteet ja tissit on ihan naurettavan övereitä.Miehet on täydellisiä itsessään. Naiset on huonoitsetuntoisia ja yksitasoisia naamatäytteentuuttajia
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Esim. Erikan naamatäytteet ja tissit on ihan naurettavan övereitä.Miehet on täydellisiä itsessään. Naiset on huonoitsetuntoisia ja yksitasoisia naamatäytteentuuttajia
Paitsi että sillä ei ole sellaisia. Kannattaa katsoa kuva missä on meikittä lappubiksuissa niin tulee realistinen kuvaEsim. Erikan naamatäytteet ja tissit on ihan naurettavan övereitä.
Näin on.Esim. Erikan naamatäytteet ja tissit on ihan naurettavan övereitä.
Komposti-trolli oli oikeassa. ElluG ottaa Boitsun tänään daddyn otteilla, oih.Ei hei nyt IHAN OIKEASTI. Maailmankaikkeus vois vähän rajoittaa noita tapoja, joilla se viestii mulle Jerestä & Bojanista.
Arvatkaa, mikä yks kaks lensi äsken mun keittiössä? No se eläin, miksi lesbojakin lempinimellä kutsutaan.Lepakko. Jjep.
Eli ei maailmankaikkeus sitten tuon homompaa allegoriaa keksinyt
Siis mun keittiössä oli lepakko. Avasin oven ulos, niin se lopulta sitten meni sieltä! Istuttuaan ensin vähän aikaa verhotangon päällä rauhoittumassa mun huudosta. Huh! Ei mulla vielä olekaan ollut kotona kuin sammakoita, hiiri (jonka kissa oli yöllä onneksi tappanut), lintu ja nyt sit, lepakko!
Ja tietenkin just tänään ja tietenkin, kun nää kakstapaa toisensa!!!
![]()
Naamatäytteet näkyy lappubikineissäPaitsi että sillä ei ole sellaisia. Kannattaa katsoa kuva missä on meikittä lappubiksuissa niin tulee realistinen kuva
Mikke on ottanut kyllä hienoimmat kuvat Ruissista! Ja noi K:n käsivarret!![]()
Sen oon tiennyt et täällä on päänsä kolauttaneita mummoja, mut et näin pahasti.Ja siis jatkan, että Jere näyttää viisuissa umpirakastuneelta Bojaniin.
Kröhöm, nyt täytyy jo nauraaPaitsi että sillä ei ole sellaisia. Kannattaa katsoa kuva missä on meikittä lappubiksuissa niin tulee realistinen kuva
Eivät olleet suhteessa, vain ystävä ja kollega tämä S, kuten Bojan on sanonutkin.
ÄLÄ ny. Helppohoitoisia laitoksessa. Laittaa vaan viisukuvan yöpöydälle niin ne makaa kiltisti 9 tuntia hiljaaSen oon tiennyt et täällä on päänsä kolauttaneita mummoja, mut et näin pahasti.
Luulen että eiOnko Karim siis se munahuurussamummo?
Eikun katsoaKröhöm, nyt täytyy jo nauraa![]()
Päivän parasÄLÄ ny. Helppohoitoisia laitoksessa. Laittaa vaan viisukuvan yöpöydälle niin ne makaa kiltisti 9 tuntia hiljaa
Haha jos joku vielä epäilee, että Erikalla ei olisi täytteitä niinNaamatäytteet näkyy lappubikineissäSen näkee maallikkokin, miten koko naama on täynnä botoxia ja täytteitä.
Kärtsällä on vasta perjantaina keikka ja nyt siis monta päivää aikaa hengailla kultansa kanssa, siis boitsun![]()
Harmi, kun just tämän viikon arkipäivät on Suomessa kesän huonoimmat kelit. Heti viikonloppuna taas hyvä sää.Olikohan Bojan matkalla Kärtsän luo, taksista se kuva taisi kuitenkin olla. Ei kai se hotelliin sitä yöksi laita. Voi, kun menisivät jonnekin mökille muutamaksi päiväksi.
Mökille? Tässä säässä? Haloo nyttenOlikohan Bojan matkalla Kärtsän luo, taksista se kuva taisi kuitenkin olla. Ei kai se hotelliin sitä yöksi laita. Voi, kun menisivät jonnekin mökille muutamaksi päiväksi.
No ei kai sitä kukaan epäile.Haha jos joku vielä epäilee, että Erikalla ei olisi täytteitä niin![]()
Tätä en odottanutKomposti-trolli oli oikeassa. ElluG ottaa Boitsun tänään daddyn otteilla, oih.![]()
Erikan naama on sellainen pulla, joka on täytetty vähän liikaa.Haha jos joku vielä epäilee, että Erikalla ei olisi täytteitä niin![]()
Onpas pulska nainen.Itse on kyllä puhunut
![]()
Somevaikuttaja Emilia Aaltoselle ulkonäkö on työtä: ”Voin henkisesti hyvin, kun laitan botoxia” | Trendi
Emilia ”Emjeni” Aaltonen haluaa olla läpinäkyvä siitä, että hän on ottanut botoxia ja täyteaineita.www.eeva.fi