K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vihaatte K:n uutta tyttiskokelasta niin paljon et pakko yrittää peittää normi keskustelu joko BoJere saastalla tai misogynialla. Hyvin pyyhkii mummot.
Mikä on normikeskustelu? Tosi asia on, että B on Suomessa, tuskin olis muuten kuin Kn vuoksi. Tosi asia on, että B on otettu lämmöllä vastaan Kn perheeseen. Tosi asia on, että niiden kaunis ystävyys on kestänyt jo useamman vuoden. Mun mielestä on aika normaalia ihastella tuon kaltaista ihmissuhdetta.

Mikä on normikeskustelu? Tosi asia on, että B on Suomessa, tuskin olis muuten kuin Kn vuoksi. Tosi asia on, että B on otettu lämmöllä vastaan Kn perheeseen. Tosi asia on, että niiden kaunis ystävyys on kestänyt jo useamman vuoden. Mun mielestä on aika normaalia ihastella tuon kaltaista ihmissuhdetta.
Ja on sitten ok samalla haukkua naisia? Mielenkiintoista.

No puhu siitä ystävyydestä sitten, koska niin minkäkin haluaisin tehdä. Misogynia ja E:n haukkuminen shipin takia ei ole ok

Kuka hullu säilyttää mitään valmistettua ruokaa yli 3 päivää. En tee ruokaa kuin kahdeksi päiväksi kerralla. Riisiä en koskaan syö enää seuraavana päivänä. Riisi muuten pitää jäähdyttää todella nopeasti valmistuksen jälkeen. Joudun tästä sanomaan vanhemmille joka kerta kun näen että tekevät riisiä. Pasta sekä perunat säilyvät seuraavaan päivään. Näin kesällä kannattaa olla tarkka kalan, lihan ja maidon kuljetuksen kanssa. Kylmälauku mukaan kauppaan.

Ei ihme, että sun mahas on aina ruikulilla ja istut kuraamassa, kun et altista sitä minkäänlaisille mikrobeille.

Ystävyydestä keskustelu olisikin ihan kiva. Tämä naisten haukkuminen ja vävypojasta puhuminen kuitenkin pilaa kaiken ja tekee koko hommasta ikävän.

Maha meni ihan kuralle Bojanin ilmoituksen takia. Jännittää niin paljon. Kannattaako minun varata hotelli Marskista vai Vantaan puolelta? Ehkä Simonkenttä olisi paras, jos Bojan käy lohisopalla Kampissa.

Ja sivutit samalla ne kuvottavat naisten haukkumiset jne. Mielenkiintoista miten hyväksyt tällaisen käytöksen.
Mä en ole puolella sanalla haukkunut ketään naista täällä. Otin vaan kantaa siihen et mun mielestä on ihan normaalia just nyt keskustella Bojerestä, koska Bojan näin yllättäen tuli tänne. Noiden trollien vääntämiseen on ihan turha muutenkaan lähteä mukaan.

Mä en ole puolella sanalla haukkunut ketään naista täällä. Otin vaan kantaa siihen et mun mielestä on ihan normaalia just nyt keskustella Bojerestä, koska Bojan näin yllättäen tuli tänne. Noiden trollien vääntämiseen on ihan turha muutenkaan lähteä mukaan.
En ole nähnyt täällä vielä ainuttakaan normaalia kommenttia Bojanin tulosta tänne, mutta ehkä sun käsitys normaalista ei ole korrekti.

Minä pidän B:n ja K:n ystävyydestä, mutta en hyväksy mitään naisten haukkumisia. Olen täällä puolutanut Em:aa useamman kerran, ja Dz:stakin yrittänyt löytää jotain hyvää, vaikka siitä jäävuoresta ei kyllä oikein mitään saanut irti. Näytti onneksi kaikille oikeat karvansa, niin ei tarvitse häntä enää täällä puolustaa.
En ota vastuuta joidenkin kypsymättömien ihmisten haukkumisista enkä koe, että minun täytyy täällä toimia jonkinlaisena poliisina ja julistaa heti oma kantani, kun joku kirjoittaa kakkaa. Totean niille, jotka pitävät Em:aa pelkkänä tyhmänä pintana, että kannattaa perehtyä vähän paremmin. Podeissaan näyttää niin sen pinnallisen puolen kuin myös sen syvemmän puolen. Hän ei ole tyhmä eikä typerä eikä ole pelkällä ulkonäöllä ansainnut uraansa.

Yhteistyössä