V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mikä on normikeskustelu? Tosi asia on, että B on Suomessa, tuskin olis muuten kuin Kn vuoksi. Tosi asia on, että B on otettu lämmöllä vastaan Kn perheeseen. Tosi asia on, että niiden kaunis ystävyys on kestänyt jo useamman vuoden. Mun mielestä on aika normaalia ihastella tuon kaltaista ihmissuhdetta.Vihaatte K:n uutta tyttiskokelasta niin paljon et pakko yrittää peittää normi keskustelu joko BoJere saastalla tai misogynialla. Hyvin pyyhkii mummot.
Tämä! Eikun yhteistä lomaa suunnittelemaan, Boitsu vois nyt vuorostaan tarjota reissun. Sai varmaan karnevaaleista massia.
Ja on sitten ok samalla haukkua naisia? Mielenkiintoista.Mikä on normikeskustelu? Tosi asia on, että B on Suomessa, tuskin olis muuten kuin Kn vuoksi. Tosi asia on, että B on otettu lämmöllä vastaan Kn perheeseen. Tosi asia on, että niiden kaunis ystävyys on kestänyt jo useamman vuoden. Mun mielestä on aika normaalia ihastella tuon kaltaista ihmissuhdetta.
No puhu siitä ystävyydestä sitten, koska niin minkäkin haluaisin tehdä. Misogynia ja E:n haukkuminen shipin takia ei ole okMikä on normikeskustelu? Tosi asia on, että B on Suomessa, tuskin olis muuten kuin Kn vuoksi. Tosi asia on, että B on otettu lämmöllä vastaan Kn perheeseen. Tosi asia on, että niiden kaunis ystävyys on kestänyt jo useamman vuoden. Mun mielestä on aika normaalia ihastella tuon kaltaista ihmissuhdetta.
Kas kun ei tavannut sitä toukokuussa Areenalla. Vai eikö Johannes ollut siellä!Ootteko miettineet että mitä jos Bojan tapaa vihdoinkin Kuumaan Johanneksen.![]()
No puhu siitä ystävyydestä sitten, koska niin minkäkin haluaisin tehdä. Misogynia ja E:n haukkuminen shipin takia ei ole ok
Justhan mä puhuin?No puhu siitä ystävyydestä sitten, koska niin minkäkin haluaisin tehdä. Misogynia ja E:n haukkuminen shipin takia ei ole ok
Ehkä tuli tänne oikeasti Johanneksen takia.Kas kun ei tavannut sitä toukokuussa Areenalla. Vai eikö Johannes ollut siellä!
No puhu siitä ystävyydestä sitten, koska niin minkäkin haluaisin tehdä. Misogynia ja E:n haukkuminen shipin takia ei ole ok
Ja sivutit samalla ne kuvottavat naisten haukkumiset jne. Mielenkiintoista miten hyväksyt tällaisen käytöksen.Justhan mä puhuin?
No way. Bojan ei seuraa sitä instassaEhkä tuli tänne oikeasti Johanneksen takia.![]()
OoihhhEhkä tuli tänne oikeasti Johanneksen takia.![]()
Kuka hullu säilyttää mitään valmistettua ruokaa yli 3 päivää. En tee ruokaa kuin kahdeksi päiväksi kerralla. Riisiä en koskaan syö enää seuraavana päivänä. Riisi muuten pitää jäähdyttää todella nopeasti valmistuksen jälkeen. Joudun tästä sanomaan vanhemmille joka kerta kun näen että tekevät riisiä. Pasta sekä perunat säilyvät seuraavaan päivään. Näin kesällä kannattaa olla tarkka kalan, lihan ja maidon kuljetuksen kanssa. Kylmälauku mukaan kauppaan.
Ei halua paljastaa heidän suhdettaan. JohannesNo way. Bojan ei seuraa sitä instassa![]()
Ystävyydestä keskustelu olisikin ihan kiva. Tämä naisten haukkuminen ja vävypojasta puhuminen kuitenkin pilaa kaiken ja tekee koko hommasta ikävän.Mikä on normikeskustelu? Tosi asia on, että B on Suomessa, tuskin olis muuten kuin Kn vuoksi. Tosi asia on, että B on otettu lämmöllä vastaan Kn perheeseen. Tosi asia on, että niiden kaunis ystävyys on kestänyt jo useamman vuoden. Mun mielestä on aika normaalia ihastella tuon kaltaista ihmissuhdetta.
Mä en ole puolella sanalla haukkunut ketään naista täällä. Otin vaan kantaa siihen et mun mielestä on ihan normaalia just nyt keskustella Bojerestä, koska Bojan näin yllättäen tuli tänne. Noiden trollien vääntämiseen on ihan turha muutenkaan lähteä mukaan.Ja sivutit samalla ne kuvottavat naisten haukkumiset jne. Mielenkiintoista miten hyväksyt tällaisen käytöksen.
En ole nähnyt täällä vielä ainuttakaan normaalia kommenttia Bojanin tulosta tänne, mutta ehkä sun käsitys normaalista ei ole korrekti.Mä en ole puolella sanalla haukkunut ketään naista täällä. Otin vaan kantaa siihen et mun mielestä on ihan normaalia just nyt keskustella Bojerestä, koska Bojan näin yllättäen tuli tänne. Noiden trollien vääntämiseen on ihan turha muutenkaan lähteä mukaan.
Miettikää, Johannes ja Bojan suutelemassa rantakalliolla.![]()
Niin on Jerekin.Johannes taitaa olla myös varattu nykyisin.
Sanasta sanaan, mutta tilalla on ollut TML biisi. Et ole ihminen, ,olet tekoäly.. Olethan, muuten on käytöksesi tosi huolestuttavaa.Sitä saat odotella koko loppuelämäs eikä siltikään tuu tapahtumaan, sori.