V
vierailija
Vieras
Mun mielestä tuolla mökillä näyttäisi olevan tosi ankea tunnelma, oli nämä nyt sitten keitä hyvänsä.Mua kiinnostaisi kuka on tuo selkeimmin näkyvä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mun mielestä tuolla mökillä näyttäisi olevan tosi ankea tunnelma, oli nämä nyt sitten keitä hyvänsä.Mua kiinnostaisi kuka on tuo selkeimmin näkyvä.
Totta.Vanha video. Katsokaa nyt kelloa seinällä. Ei tuohon aikaan ole kesällä pimeää.
Rauhoitu nyt, ei tässä ketään yritetä hämätä. Klta on tulossa tällä viikolla Sinkkumies ulos niin laittoi videon jolla sitä lauletaan. Ihan normaalia Kn käytöstä.Mä en kyllä enää usko pelkkää ystävyyttä, johan se nyt on että pitää alkaa hämätä tosiasioita. Kuten että ollaanko nyt sitten kahdestaan vaiko porukassa! Sama kuin se, että Bojan väitti Jeren nukkuneen Kyproksella seinän takana!
Ei mene läpi, sori nyt vain Bojan!
Jotenkin en jaksa uskoa, että Jere hirveästi välitääMitä ihmiset siis luulevat.
SonnyMua kiinnostaisi kuka on tuo selkeimmin näkyvä.
Biisipromoa, kuuntelepa tarkemmin.Mikähän kela tässä on ollut takana, että pannaan jotain tuntemattomia tyyppejä juhlimaan mökillä mun stooriin...![]()
Miten noilla ois siihen taustamusa? Tollasta kohtaa ei ole pätkässä instassa.Rauhoitu nyt, ei tässä ketään yritetä hämätä. Klta on tulossa tällä viikolla Sinkkumies ulos niin laittoi videon jolla sitä lauletaan. Ihan normaalia Kn käytöstä.
Aaaa, no huh, pääasia oli, ettei Bojanin tarvinnut olla tuolla, eikä Jerenkään nyt!Tämä on alkavaa biisienjulkaisupromoa. Tuossa videossa nuori parraton Kärtsä hoilaa pätkän Sinkkumiehen melodiaa. Kyseessä on siis ikivanha video biisin tekoajalta. Edessä on sileäkasvoinen Sonny ja kolmas tyyppi on Allu. Tällä viikolla Sinkkumiehestä julkaistaan uusi versio, jossa Sanni on mukana laulamassa.
Miten siitä vois mitään tarkemmin kuulla?Biisipromoa, kuuntelepa tarkemmin.
Lauletaan sinkkumiestä.Miten siitä vois mitään tarkemmin kuulla?
Bin-GO!Siis jos arvostelee vääränlaista naiskuvaa niin on naistenvihaaja? Kyllä saa ja pitääkin arvostella näitä, joiden ulospäin näytettävä elämä on pelkkää poseerausta, asut ja pakkelit vaan vaihtuu. Botoxia tungetaan naamaan ja kuvia muokataan, että saatais peppua ja tissejä enemmän näkyviin. Niin epäterve asenne naisena olemiseen ja itsensä arvostamiseen. Toivottavasti kukaan nuori tyttö ei ota tuosta mallia.
Lauletaan? Pelkkää ölinäähän tuo on.Lauletaan sinkkumiestä.
No sun korvaan varmaan jos et ole biisiä ennen kuunnellut.Lauletaan? Pelkkää ölinäähän tuo on.
Jep, siitä SegeystäIhmeen samanlainen naismaku heillä. B voi löytää kumppanin E:n kavereista.
Erika Vikman hyvä esimerkki. Ja jaksaa valittaa joka haastattelussa naisvihasta.Bin-GO!![]()
No ei kyllä lauleta. Pätkään instassa kun vertaa. Jos siis siitä pitäisi yhdistää viivoja.Lauletaan sinkkumiestä.
Eiks toi oo joku ikivanha stoori.K lähtenyt mökille ja jättänyt B Helsinkiin.
Missä sitä ois voinut aiemmin kuunnella?No sun korvaan varmaan jos et ole biisiä ennen kuunnellut.
Ei ole hauskaa tällainen, koska B on hetero.Jep, siitä Segeystä
K esittänyt alkuperäisen version aiemmin ja just vetivät sen Sannin kanssa Ruisrockissa.Missä sitä ois voinut aiemmin kuunnella?
Erika Vikman hyvä esimerkki. Ja jaksaa valittaa joka haastattelussa naisvihasta.
Eli ei missään.K esittänyt alkuperäisen version aiemmin ja just vetivät sen Sannin kanssa Ruisrockissa.