K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joost fanina oon niin onnellinen siitä, ettei kukaan heitä hänestä ja Jerestä näin sekoa settiä kuin mitä Bojanista ja Jerestä. Onko Bojanin fanit oikeasti näin sekasin vai onko Suomi-ilmiö?

Olen miettinyt sitä miksi K on ollut nyt niin avoimesta E:n kanssa. Pusuttelua ja halailua ihan julkisilla paikoilla. Sanoi jossain haastattelussa, että lehdet on repineet hänestä kaiken. Olisiko, ettei enää jaksa kiinnostaa.
Oliko täällä tänä aamuna liian vähän naisten haukkumista? Totesit, että ei käy, pitää muistuttaa näistä että päästään taas asiaan?

Jos et koko ajan toisi näitä esiin uudestaan ja uudetaan, niin se haukkuminenkin jäisi vain muutaman trollin käsiin. Nyt sitten innostat niitä haukkumaan lisää. Jotkut asiat kannattaa jättää vaan omaan arvoonsa, kun keskustelu vihdoinkin on muissa asioissa.
Vaikka BoJere on sun pakkomielle, niin ei se oikeuta sua haukkumaan näitä naisia täällä. Ei ihan terveellä pohjalla ole sun fanitus.

Joost fanina oon niin onnellinen siitä, ettei kukaan heitä hänestä ja Jerestä näin sekoa settiä kuin mitä Bojanista ja Jerestä. Onko Bojanin fanit oikeasti näin sekasin vai onko Suomi-ilmiö?
Samaa olen miettinyt. Kärtsän kaikilla pokedex kavereilla on paljon faneja Suomessa, suurin osa yhteisfaneja, mutta ainostaan Bojanin fanit vetää kaiken yli. Miksi just niin sympaattinen tyyppi kuin Bojan on saanut itselleen Suomesta niin karseita faneja.

Eiköhän ole ennemmin kyse siitä et joku ketjulainen on pakkomielteisen ihastunut tähän podcastin pitäjään, ja runkuttaa ajatukselle suhteesta Jereen, eilen oli laadittu vielä joku pimeä lista eli miksi sopisi J:lle, niinkuin mitä?!

Yhteistyössä