K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minusta Bojan ei ole se pointti vaan se, miten heidän tarinansa alkoi. Jos K:n ystävyyden alusta Joostin tai jonkun muun kanssa olisi sellaista materiaalia kuin Bojanin kanssa, niin sitten varmaan heidän suhteessaan ajateltaisiin olevan jotain hyvin hyvin erityistä. Mutta viisuissa oli silmät ja korvat seinilläkin ja kameroihin tallentui paljon tilanteita, joissa ei esitetty tai vedetty fan serviceä. Aivan ainutlaatuista ja toisaalta jopa liikaa sai maailma nähdä yksityisiä tuntemuksia.
Olen nähnyt sellaisiakin tallentuneita 'yksityisiä tuntemuksia" J:n lähipiiristä, joiden jälkeen nuo viisumuistot näyttää kaukaisilta Tiivitaavin ja Laalaan seikkailuilta. 😋

Kaulapusuja muuten J on jaellu muillekin ystävilleen rakkauden osoituksena.

Aina M on osannut ottaa hienoja kuvia, mutta jostain syystä häntä ei ole osattu arvostaa. Samantapaisia kuvia otti jo Kärtsän varhaisilta keikoilta. On toki myös kehittynyt, sitä en kiistä myöskään.
Viisukuvaus ajanjakso oli ainakin pettymys.Materiaalista kehitettiin vain murto-osa isolla aikaviiveellä ja yleiskuvaa ollut suhteessa yliedustus.

Nyt näyttäisi olevan enemmän impressionistinen kausi meneillään, todennäköisesti pieni kilpailuasetelma parantanut lopputulosta.

Aivan järjetön kommentointi siihen alkuperäiseen viestiin, joka on tässä: Jos et koko ajan toisi näitä esiin uudestaan ja uudetaan, niin se haukkuminenkin jäisi vain muutaman trollin käsiin. Nyt sitten innostat niitä haukkumaan lisää. Jotkut asiat kannattaa jättää vaan omaan arvoonsa, kun keskustelu vihdoinkin on muissa asioissa.
Tekisi mieli jopa todeta, että vain äärimmäisen yksinkertainen voi vetää noita johtopäätöksiä, mitä vedit, mutta onhan kai tuokin jonkinlainen taito, että voi repiä hatusta noita päätelmiä. Säälittävää luetunymmärtämistä joka tapauksessa. Kouluun vaan uusiksi eikä mitään säälivitosia!
Silti sun moraali ja kyky empatiaan on tasoa nolla. Normaali ihminen ei kirjoita noin niinkuin sinä.

Miksette muuten keskustelu asiasta esim. Puutarhassa, mikä on shippareita varten luotu? Äläkä vaan sano, että trollien takia, koska heitä on molemmissa ketjuissa.😂 Kyse taitaa olla siitä, ettei sulle löydy keskusteluseuraa muualta, niin siksi jankkaat aiheesta täällä.
Jännä et ite et ole käärijäketjuissa, ainiin sellaisia ei taidakaan vapaassa keskustelussa olla.

Miksette muuten keskustelu asiasta esim. Puutarhassa, mikä on shippareita varten luotu? Äläkä vaan sano, että trollien takia, koska heitä on molemmissa ketjuissa.😂 Kyse taitaa olla siitä, ettei sulle löydy keskusteluseuraa muualta, niin siksi jankkaat aiheesta täällä.
No mä ainakin henk koht oon täällä siksi, että kaikki satunnaisemmin käyvät tiedonantajat tuovat kuitenkin tietonsa tai mielipiteensä tähän ketjuun. Plus tykkään siitä, että ketjussa on enemmän eloa, vaikka sen vastapuolena onkin se, että mukana on myös ääliötrolleja. Mutta pystyyhän ne hyppimään yli.
Sen jälkeen kun se paras ja mehukkain Bojere-keskustelu kuitenkin päättyi ei keskustelun 100% hyvällä laatutavoitteella enää ole samanlaista väliä kuin Vauvalla oli.

No mä ainakin henk koht oon täällä siksi, että kaikki satunnaisemmin käyvät tiedonantajat tuovat kuitenkin tietonsa tai mielipiteensä tähän ketjuun. Plus tykkään siitä, että ketjussa on enemmän eloa, vaikka sen vastapuolena onkin se, että mukana on myös ääliötrolleja. Mutta pystyyhän ne hyppimään yli.
Sen jälkeen kun se paras ja mehukkain Bojere-keskustelu kuitenkin päättyi ei keskustelun 100% hyvällä laatutavoitteella enää ole samanlaista väliä kuin Vauvalla oli.
Ne tiedot tuodaan muuallekin, joten myönnä pois ettet sä vaan löydä keskusteluseuraa muualta.🤣

Yhteistyössä