V
vierailija
Vieras
Sulla on uniapnea. Väsymys keskellä päivää on usein sen merkki. Onko sulla ylipainoa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sulla on uniapnea. Väsymys keskellä päivää on usein sen merkki. Onko sulla ylipainoa?
Minkä muun keskustelunNiinkuin teillä muka ois mitään oikeaa keskusteltavaa jostain J:n yksityiselämästä, ei hän sitä tule tuomaan esiin, muun keskustelun häirintää toi on ainoastaan.
Muun keskustelun häirintää?Niinkuin teillä muka ois mitään oikeaa keskusteltavaa jostain J:n yksityiselämästä, ei hän sitä tule tuomaan esiin, muun keskustelun häirintää toi on ainoastaan.
Just näin. Kaunis ja sanavalmis pari.Minkä muun keskustelunMinua kiinnostaa K:n ja E:n suhde, parasta antia tällä palstalla pitkään aikaan.
Ei tuoda, ja siis en kyllä tiedä, missä muualla keskusteltaisiin Bojerestä. Olet vapaa laittamaan tiedon sellaiseen ketjuun / paikkaan. Plus itse ainakin haluan niiden ihmisten tuntevan Vauvalta peräisin olevan shippiloren Bojereen liittyen, joten mikä tahansa poppoo ei kelpaa.Ne tiedot tuodaan muuallekin, joten myönnä pois ettet sä vaan löydä keskusteluseuraa muualta.![]()
Minkä muun keskustelunMinua kiinnostaa K:n ja E:n suhde, parasta antia tällä palstalla pitkään aikaan.
Ei ole B vahvistanut tätä millään tapaa eli kaikki vain omaa päätelmääsi.Suhdespeluilu on ihan oikeaa keskustelua ja kuuluu näille keskustelupalstoille. Niin vaan B ja Dz oli suhteessa vaikka täällä pari sitkeää hörhöä yrittivät sabotoida sen keskustelun.![]()
Aukaise jo silmät, B ja Dz oli 100% varmuudella suhteessa.Ei ole B vahvistanut tätä millään tapaa eli kaikki vain omaa päätelmääsi.
Eihän se heidän suhteensa keskusteluista täällä riippunutSuhdespeluilu on ihan oikeaa keskustelua ja kuuluu näille keskustelupalstoille. Niin vaan B ja Dz oli suhteessa vaikka täällä pari sitkeää hörhöä yrittivät sabotoida sen keskustelun.![]()
Päinvastoin, tosi epävarmalta tyypiltä vaikuttaa tämä influ, tonkin perusteella et edelleen kamppailee sen kanssa ajautuuko suhteisiin vain toisen ihmisen miellyttämisen halusta.Just näin. Kaunis ja sanavalmis pari.
Sit sun pitää vaihtaa ketjua, ei ole sun paikka jos et kestä suhdespeluilua.Enpä usko, että sitä tullaan mitenkään julkisesti avaamaan joten samanlaiseksi spekuiluksi ja yhden sortin shippaamiseksi se menee. Ts. ihan yhtä tylsää ja yököttävää stalkkaamista ja asioiden kuvittelua se on kuin tossareillakin.
Mikä riippuu, sun rinnat?Eihän se heidän suhteensa keskusteluista täällä riippunut![]()
Miksi kuvittelet, että Bojan tuli just nyt Suomeen, ilmoitti sen itse, mutta ei ole aikaisemmin tehnyt niin? Siis ilman keikkaa tai muuta?Ei ole B vahvistanut tätä millään tapaa eli kaikki vain omaa päätelmääsi.
Just näin. Jostain syystä nämä bojereen rakastuneet haluavat ohittaa kaiken muun K:n pokedex matskun.Olen nähnyt sellaisiakin tallentuneita 'yksityisiä tuntemuksia" J:n lähipiiristä, joiden jälkeen nuo viisumuistot näyttää kaukaisilta Tiivitaavin ja Laalaan seikkailuilta.
Kaulapusuja muuten J on jaellu muillekin ystävilleen rakkauden osoituksena.
No tästä nyt on monta teoriaa.Aukaise jo silmät, B ja Dz oli 100% varmuudella suhteessa.
Mikä on speluilu? Ja en kyllä aio vaihtaa paikkaa. Olen realisti ja faktat riittää mulle. Kaikenlainen ihkuttelu ja hehkuttelu ja asioissa keuliminen ärsyttää kyllä.Sit sun pitää vaihtaa ketjua, ei ole sun paikka jos et kestä suhdespeluilua.
Jep. Todella säälittävää. Muita miellyttääkseenkö se noi hirveät muotonsa ja ripsensä ja muun paskan esittelee ja muokkailee?Päinvastoin, tosi epävarmalta tyypiltä vaikuttaa tämä influ, tonkin perusteella et edelleen kamppailee sen kanssa ajautuuko suhteisiin vain toisen ihmisen miellyttämisen halusta.
K ja E tapailee, B ja Dz oli suhteessa. Miksi se on sulle niin kova paikka?Mikä on speluilu? Ja en kyllä aio vaihtaa paikkaa. Olen realisti ja faktat riittää mulle. Kaikenlainen ihkuttelu ja hehkuttelu ja asioissa keuliminen ärsyttää kyllä.
Kukaan normaali nainen ei ole niin miesten alistama ja puhevammainen, etteikö osaa ottaa liidiä parisuhteessa. Ja mene vain niihin suhteisiin, jotka haluaa.Päinvastoin, tosi epävarmalta tyypiltä vaikuttaa tämä influ, tonkin perusteella et edelleen kamppailee sen kanssa ajautuuko suhteisiin vain toisen ihmisen miellyttämisen halusta.
Tässä ketjussa on joku päiväkirjaa pitävä ja uniapneaa sairastava laihduttaja mies, kerro toi hänelle.Jep. Todella säälittävää. Muita miellyttääkseenkö se noi hirveät muotonsa ja ripsensä ja muun paskan esittelee ja muokkailee?
Miksi sulle on käynyt näin?Kukaan normaali nainen ei ole niin miesten alistama ja puhevammainen, etteikö osaa ottaa liidiä parisuhteessa. Ja mene vain niihin suhteisiin, jotka haluaa.
Sanoin että faktat riittää mulle ja tiedän nuo faktat. Mikäs tässä nyt sulle on niin kova paikka, kun kerroin mikä mua ärsyttää näissä spekuiluissa.K ja E tapailee, B ja Dz oli suhteessa. Miksi se on sulle niin kova paikka?
Ei ainakaan minkään ns. tuen tarpeen takia, hömelö, jotain ihme ressukkaa koitetaan B:stä leipoa täällä.Miksi kuvittelet, että Bojan tuli just nyt Suomeen, ilmoitti sen itse, mutta ei ole aikaisemmin tehnyt niin? Siis ilman keikkaa tai muuta?
Että ois matkustanut siis Sloveniasta tänne.