V
vierailija
Vieras
Vaihtoivatkohan pikku pusut herätessään?![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vaihtoivatkohan pikku pusut herätessään?![]()
On söpöjä, mä tykkään E:stä.Mä nään näissä paljon potentiaalia. Ja vielä kun tuntuu olevan aika kiihkeää.
E on leijona, K vaaka. Ei toimivat horoskoopit.
E on leijona, K vaaka. Ei toimivat horoskoopit.
Kaksoset, vesimies ja leijona sopivat parhaiten vaa’alle.E on leijona, K vaaka. Ei toimivat horoskoopit.
Mielummin heität jotain törkeää mielikuvitusjuttua Bojerestä. Herää pahvi, tekopyhyys huipussaan.Ei muuten todellakaan kuulu, minä yhtenä ilmiannan näitä.
E:llä on synttärit heinäkuussa ja on rapu. Molemmat sanonut aivan itse podissa.Elokuun puolessavälissä
Se perustuu todellisuuteen toisin kuin shippaus.Ai sellainen parasosiaalinen ihkuttelu vai? Se on ihan samaa kuin tossareilla ja yhtä typerää ja ärsyttävää.
Saat näiden ystävyyden kuulostamaan niin yököttävältä että jopa mulla joka olen heidän suuri ystävyysfiilistelijä lähtee maku asiasta.Mitähän Jere ja Bojan tekevät yhdessä tänään, nyt kun Bojan on tullut eilen lentämällä Ljubljanasta, Finnairin parhaalla yhteydellä, Suomeen?
Ovat ainakin aamun varmasti olleet Jeren kämpillä, mahtavatkohan visiteerata Pöyhölässä jo tänään? Jotenkin uskoisin, että se kuuluu visiitin kuvioon![]()
![]()
![]()
Vai ovatko vain yhdessä Jerellä?Kehdestaan
Ja Bojan juttelee ja Jere kuuntelee. Sit tilaavat kämpille ruokaa ehkä, niin ei tarvitse näkyillä pakastealtailla
![]()
Eli sopii Bojanille paremmin tai ehkä B löytää Suomesta härän. Kauris ja härkäE on instassaan postannut 17.7.2025, että on täyttänyt tällä viikolla 31. Eli on syntynyt 11.-16.7.
Saat näiden ystävyyden kuulostamaan niin yököttävältä että jopa mulla joka olen heidän suuri ystävyysfiilistelijä lähtee maku asiasta.
Mikä on C:n horoskooppi? Samaa matsia eilen katsoneetEli sopii Bojanille paremmin tai ehkä B löytää Suomesta härän. Kauris ja härkä![]()
Prrhana, Tauski on skorpioniEli sopii Bojanille paremmin tai ehkä B löytää Suomesta härän. Kauris ja härkä![]()
Hyi hitto minkälainen mummo säkin olet.En oo 'tossari' enkä ees bojeristi mutta mitä pahaa tossa nyt oli. Vähän sihtiin nyt isommat reiät! Jos joku iloitsee heidän kemioistaan niin so what. Sinun parasosiaalisuus ja trollinostosi täyttää puolet palstasta ja on puuduttavaa.
Lauri Tähkä on härkä. Oisko tässä Bojanille daddy?Prrhana, Tauski on skorpioni
Sulle on kerrottu täällä jo että Jere **** ja Bojan taas omaan nyrkkiin.Mitähän Jere ja Bojan tekevät yhdessä tänään, nyt kun Bojan on tullut eilen lentämällä Ljubljanasta, Finnairin parhaalla yhteydellä, Suomeen?
Ovat ainakin aamun varmasti olleet Jeren kämpillä, mahtavatkohan visiteerata Pöyhölässä jo tänään? Jotenkin uskoisin, että se kuuluu visiitin kuvioon![]()
![]()
![]()
Vai ovatko vain yhdessä Jerellä?Kehdestaan
Ja Bojan juttelee ja Jere kuuntelee. Sit tilaavat kämpille ruokaa ehkä, niin ei tarvitse näkyillä pakastealtailla
![]()
No mikä etteiLauri Tähkä on härkä. Oisko tässä Bojanille daddy?
Ilmiannat ketjun aiheeseen sopivia juttuja, mitkä ei riko kaksplussan sääntöjä ja vain siksi koska todellisuus on sulle liikaa.Ei muuten todellakaan kuulu, minä yhtenä ilmiannan näitä.