V
vierailija
Vieras
Mikämikä?Poistiko joku pyhä-Terttu sen klipin Sannista ja Kärtsästä?Onneks jäi lainaukseen
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mikämikä?Poistiko joku pyhä-Terttu sen klipin Sannista ja Kärtsästä?Onneks jäi lainaukseen
Se missä S makaa K:n päällä ruississaMikämikä?
On se vielä tallella tuolla syvemmälläPoistiko joku pyhä-Terttu sen klipin Sannista ja Kärtsästä?Onneks jäi lainaukseen
Ai sitä en oo nähnykää. Tossa oli kuva vaan K:sta päällä.Se missä S makaa K:n päällä ruississa
On. Vinkki: American klipitOnko näin?![]()
Joku poistelee täältä Kärtsä & Sanni kuvia. Onko jonkun aikuisen ihmisen pää niin syvällä pensaassa, jos tuollaiset kuvat & videot ahdistaa. Mun laittama kuva poistui heti.Ai sitä en oo nähnykää. Tossa oli kuva vaan K:sta päällä.
Justhan sä sanoit että tälläinen viesti saa sen aikaan ettet halua kuulla kummastakaan mitään ikinä. Se on nyt tapahtunut.Puutarha on tuoooolla![]()
Samat tyypit räyhää näköjään jodelissakinJoku poistelee täältä Kärtsä & Sanni kuvia. Onko jonkun aikuisen ihmisen pää niin syvällä pensaassa, jos tuollaiset kuvat & videot ahdistaa. Mun laittama kuva poistui heti.
Kenen ottama kuva? En ole tätä nähnyt![]()
Screenshot 20260628 171638 Instagram hosted at ImgBB
Kuva Screenshot 20260628 171638 Instagram palvelussa ImgBBibb.co
Tai sitten sivut heilahti ja se kuva samalla siirtyi.Poistiko joku pyhä-Terttu sen klipin Sannista ja Kärtsästä?Onneks jäi lainaukseen
Ei voi kyllä käsittää! No kohta sitä matskua saadaan, 10.7 julkaistaan uudet biisitSamat tyypit räyhää näköjään jodelissakin![]()
Lavongin taitaa olla. MieletönKenen ottama kuva? En ole tätä nähnyt
Kyl se ehti poistua. Selasin just ketjua. Olin lähentänyt kuvan K:n ja S:n kasvoihin. Ihan kuin suutelisivat siinä.Tai sitten sivut heilahti ja se kuva samalla siirtyi.
Ne kuulemma pussaskin kaks kertaaKyl se ehti poistua. Selasin just ketjua. Olin lähentänyt kuvan K:n ja S:n kasvoihin. Ihan kuin suutelisivat siinä.
Ok mutta mihin lainaukseen se sitten jäi?Kyl se ehti poistua. Selasin just ketjua. Olin lähentänyt kuvan K:n ja S:n kasvoihin. Ihan kuin suutelisivat siinä.
Dz:n täytyy olla Balkanilla täysin merkityksetön; kävin Redditissä vähän kurkkimassa, eikä hänestä tai Jakista edes puhuta enää – itse asiassa siksi, etteivät ihmiset usko heidän suhteeseensa.
No niin eli kuten sanoinkin ja rapu ei sovi vaa’alle että sepä sit siitä.E:llä on synttärit heinäkuussa ja on rapu. Molemmat sanonut aivan itse podissa.
No minä ainakin uskon että ja hyvin pitää ihmisten luonteenpiirteissäkin paikkansa monet jutut niissä.Sano muuta. En käsitä miten kukaan täysjärkinen ihminen uskoo horoskooppeihin ja noihin idioottimaisiiin nämä merkit sopii yhteen tai sejase horoskooppimerkki kertoo näistäjanäistä luonteenpiirteistä Täysin aivotonta. Sama juttu Seiskan luotettavuuden suhteen. On sentään tainnut se tarot-korttien tulkitsija hävitä kuvioista.![]()
Äly hoi... se jätti jo.No minä ainakin uskon että ja hyvin pitää ihmisten luonteenpiirteissäkin paikkansa monet jutut niissä.
Niin sinulla meinaan.Äly hoi... se jätti jo.