V
vierailija
Vieras
Ei käynyt mitenkään ilmi ainakaan vauvalla.Onhan, haisuli.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei käynyt mitenkään ilmi ainakaan vauvalla.Onhan, haisuli.
Kauris ja vaaka ovat ihan jees. Mun 6.1. (niin kuin Bojankin) syntynyt äitini oli mun vaaka-isäni kanssa (noh, 7 vuotta). Mark my words, että näistä kahdesta tulee vielä pari! Vaaka Jere ja kaunis Bojan.No rapu ja vaaka sopii vielä vähemmän
Näin, minäkin oon tutkinut tän aikanansa.Kauris ja vaaka ovat ihan jees. Mun 6.1. (niin kuin Bojankin) syntynyt äitini oli mun vaaka-isäni kanssa (noh, 7 vuotta). Mark my words, että näistä kahdesta tulee vielä pari! Vaaka Jere ja kaunis Bojan.
Ja nimimerkkisen kans en ees ihmettele et menee jutut usein niin hyvin yhteen, koska luonteellisesti ne meiän horoskoopit sopii.Jousimiehet ei sovi minulle härälle, ne on epäluotettavia, muttei luonteellisesti yleensä oinaatkaan, ficcikirjailija taitaa olla poikkeus ku sen jutuista tykkään, niin ja onhan minun yks vanha kaveri oinas myös, joka on nyt ottanut yhteyttä, enpä vaan ole ehtinyt tavata just nytten.
Kuitenkin oot.En ole kiinnostunut, pöljä.
Sun vanhempien avioliitto tais olla katastrofi ja siksi susta tuli tollanen. Eli ei tuu mitään.Kauris ja vaaka ovat ihan jees. Mun 6.1. (niin kuin Bojankin) syntynyt äitini oli mun vaaka-isäni kanssa (noh, 7 vuotta). Mark my words, että näistä kahdesta tulee vielä pari! Vaaka Jere ja kaunis Bojan.
Eivät sovi yhteen. Olen kauris ja kaikista merkeistä vaaka on ollut mulle epäsopivin. Kaverina toimii hyvin, mut ei parisuhteessa.Kauris ja vaaka ovat ihan jees. Mun 6.1. (niin kuin Bojankin) syntynyt äitini oli mun vaaka-isäni kanssa (noh, 7 vuotta). Mark my words, että näistä kahdesta tulee vielä pari! Vaaka Jere ja kaunis Bojan.
Itse olen härkä ja en tule kummankaan teidän kanssa juttuun.Ja nimimerkkisen kans en ees ihmettele et menee jutut usein niin hyvin yhteen, koska luonteellisesti ne meiän horoskoopit sopii.
No sopiihan, oot vain joku poikkeus, ei lue siinä epäsopivien merkkien listassa ainaskaan että.Eivät sovi yhteen. Olen kauris ja kaikista merkeistä vaaka on ollut mulle epäsopivin. Kaverina toimii hyvin, mut ei parisuhteessa.
Plus vanhempieni merkit keskenään kans näyttää sopivan eli äiti oinas ja isä vesimies.Ja nimimerkkisen kans en ees ihmettele et menee jutut usein niin hyvin yhteen, koska luonteellisesti ne meiän horoskoopit sopii.
On varmaan tullut ilmi aiemminkin, että en.Kuitenkin oot.![]()
Tietää, että se on lepso, niin ei tartte pelätä, että soittelis perään.Onko K mennyt kenenkään muun kanssa noin ”pitkälle” lavalla? Sannin kanssa energiat ja kaikki muu natsaa täysin.
Sanni on bisse, ja muuteskin kännisekoillessa K vain uskaltaa.Tietää, että se on lepso, niin ei tartte pelätä, että soittelis perään.
Kaks härkää voi olla joskus liikaa tai sit oot shipin vihaaja vain.Itse olen härkä ja en tule kummankaan teidän kanssa juttuun.
Tuskin K koskaan toisten esiintyjien peräänsoittamista pelkäis muutenkaan.Sanni on bisse, ja muuteskin kännisekoillessa K vain uskaltaa.
Mä oon neitsyt, nouseva jousimies ja kuu-vesimies ( = pikkutarkka, huolehtija, filosofinen, iloinen optimisti ja vähän outo)Sama täällä. Mutta itellä kyllä nousevan ja kuumerkin vaikutus silmiinpistävä ja , ne alkaa vaikuttaa aikuisemmalla iällä.
Oon ite Kauris, nouseva skorppari, kuu-Kaksonen. (=perusteellinen, periksiantamaton, piikikäs, sanavalmis ja vttumainen)
Astro.fi antaa maksutta kuumerkinkin!Nyt sain sen syntymäkellonajan tietoon eli nouseva merkki minulle härälle on leijona, mutta tota kuumerkkiä toi ei antanut tai täyden tulkinnan saisi lisämaksua vastaan.
Tää kuu-vesimies olikin itselle uutta, tai olen mä sen joskus katsonut, mutta en oikein ikinä tajunnut siitä mitään. Huvitti tuo luonnehdinta "muiden mielestä oudosta" tyypistä, koska pitää kyllä paikkaansa ja olen mielelläni ennemmin outo kuin sellainen, mitä joku odottaa. Mutta jos mua ei yhtään tunne, niin se ei siinä vielä tule esille. Toisaalta jos tuntee hyvin, niin ei varmaan enää ajattele outonaMä oon neitsyt, nouseva jousimies ja kuu-vesimies ( = pikkutarkka, huolehtija, filosofinen, iloinen optimisti ja vähän outo)
No kunnei antanut, siellä just äskön tein tämän. Vai oisko sit muka s.postiin tullut lisää, en ole tarkistanut kyllä.Astro.fi antaa maksutta kuumerkinkin!
Meinaatko että olivat kännissä tota videotakin kuvatessa. Haloo haloo... kyseles jostain sun aivojen perään. Mitä uskaltamista tossa on?Sanni on bisse, ja muuteskin kännisekoillessa K vain uskaltaa.