K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis kun siihen tulee se ympyrä, se kartta, niin siinä on niitä symboleita.
Siinä ympyrän alla oikealla, missä lukee "persoonalliset planeetat", pitäisi olla kuun symboli, jonka perässä joku tähtimerkeistä.
Häh, no ei minulla tule tollaista vai menitkö sinne aloita kuukauden ilmainen kokeilu paikkaan vai? On tossa tollainen ympyrä, mutta ei se osoita mihkään merkkiin. Ja tämä on ton nouseva leijona tykönä, mitään toista ei näy, eikä mainittua otsikkoakaan. Lopussa vaan tarjoaa lisätietoa maksusta.

Tietenkin Kärtsän fanit tykkää useimmista Kärtsän jutuista. Sehän kertoo siitä, et ollaan samalla sivulla ja Kärtsän fanit ymmärtää ja arvostaa hänen tekemisiään. Sä ootkin pelkkä antifani ja vihaseuraaja, joten sun mielipiteellä ei ole väliä.
En minä mitään vihaa, en vain ymmärrä miks tossa piti matkia jotain Ruoskan tyyliä, kun Sannille sopis jotain paljon herkempää (niinkuin myös K:lle)

En minä mitään vihaa, en vain ymmärrä miks tossa piti matkia jotain Ruoskan tyyliä, kun Sannille sopis jotain paljon herkempää (niinkuin myös K:lle)
Eihän tuossa ole mitään Ruoskan tyylistä, ei musiikin eikä visuaalisuuden puolesta. Mistä sen nyt tähän vetäisit? Miksi pitäisi olla herkkää, kun ei haluta tehdä herkkää, vaan just tällaista, joka vetoaa kyllä suurimpaan osaan faneista.

Eihän tuossa ole mitään Ruoskan tyylistä, ei musiikin eikä visuaalisuuden puolesta. Mistä sen nyt tähän vetäisit? Miksi pitäisi olla herkkää, kun ei haluta tehdä herkkää, vaan just tällaista, joka vetoaa kyllä suurimpaan osaan faneista.
No onhan joku K:n hiustyyli Ruoskan videolta suoraan ja panssarimainen vaatetus, ois voinu keksiä jotain tuoreempaa.

Siinä onkin kuvaa bäkkäriltä. Sieltä voi bongailla....oma kaveriporukka mukana
Eli kyllä ne lasit ihan siellä bäkkärillä vaihtoivat omistajaa, ei tarvinnut surffata yleisön läpi!

Yhteistyössä