K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nuo Saaren Taika Hamam pyyhkeet mitä tulre vastaan Instan mainoksissa on muuten tosi ihanan värisiä ja hyviä luonnossakin. Tilasin. Yleensä kuvat aina valehtelee ja postissa tulee haaleaa kauhtanaa

Ai nytkö bojere haterit ootte sit sitä mieltä et TML on sittenkin tekeillä kun se sopii teidän höpinöihin, kuinka B tuli vain töiden takia Suomeen. Ootte (kakkaemoji)
Mitä hlvettiä. Täällä on useita kommentoija ja itse olen sitä mieltä, et Bojan tuli tänne pääasiassa sen biisin takia. Silloin mut haukuttiin hateriksi, koska en kestä sitä, et Bojan viettää vapaa aikaa Jeren kanssa. Hyökkäätte kaikkien kimppuun ja syytätte aivan ihme asioista. Eikä noissa syytöksissä ole päätä eikä häntään. Olen B ja K ystävyysfiilistelijä.

Eikä laulanut Sinkkumiestä. Se oli ig-musiikki, joka siihen oli laitettu eikä kuulunut mitä B siinä oikeasti lauloi. K postasi pari päivää sitten vanhan stoorin, jossa hän ihan itse lauloi sitä Sinkkumiestä jollain mökkireissulla. Sehän on ikivanha biisi. Miten pöljää porukkaa täällä on oikeesti?
B lauloi Tauskin Sinä vain biisiä, niin että pölöt.

Nuo Saaren Taika Hamam pyyhkeet mitä tulre vastaan Instan mainoksissa on muuten tosi ihanan värisiä ja hyviä luonnossakin. Tilasin. Yleensä kuvat aina valehtelee ja postissa tulee haaleaa kauhtanaa
Kestävyys tosin eri asia, omat hajos suht nopeasti vaikka käsinpesuohjelma koneessa, muuten on kyllä tullut tilattua useinkin tuolta esim. kasvorasvoja sun muuta.

Monet paritkin nukkuu eri huoneissa, mutta eihän siitä mitään voi päätellä. Sitäpaitsi mistäs sinä tiedät missä huoneessa B nukkuu. Ehkä haluavat jutella nukahtamiseen asti vierekkäin
Päivällä jo odottavat pääsevänsä toistensa syleilyyn sitten kun ovat kaksistaan. Mites sulla? Jutellaan ja sitten nukkumaan eri huoneisiin. Ymmärrän. Ehkä juttukaveriakaan ei ole siunaantunut puhumattakaan petikaverista. Kuulostat vähän katkeralta.

Päivällä jo odottavat pääsevänsä toistensa syleilyyn sitten kun ovat kaksistaan. Mites sulla? Jutellaan ja sitten nukkumaan eri huoneisiin. Ymmärrän. Ehkä juttukaveriakaan ei ole siunaantunut puhumattakaan petikaverista. Kuulostat vähän katkeralta.
Mitä jos nyt vain antaisit Jeren ja Emilian tutustua toisiinsa rauhassa. Pitääkö kaikesta tehdä näin vastenmielistä.

Ystäviä ovat ja varmasti ehtivät jutella tarpeeksi päivälläkin. Jos on mahdollisuus nukkua omassa huoneessa, tietenkin niin tehdään, siitä ei ole pienintäkään epäilystä. Bojanhan on sanonut, että K kuorsaa.

Ystäviä ovat ja varmasti ehtivät jutella tarpeeksi päivälläkin. Jos on mahdollisuus nukkua omassa huoneessa, tietenkin niin tehdään, siitä ei ole pienintäkään epäilystä. Bojanhan on sanonut, että K kuorsaa.
Mikä on sinällään huvittava väite, kun muut JO pojat ilmoittivat yksimielisesti, että Bojan kuorsaa ja siksi kukaan ei halua nukkua hänen kanssaan.

Yhteistyössä