K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi kansainvälisessä Käärijä Discordissa kukaan ei laita Bojanin kuvia sinne mut Joostilla on siellä jopa oma kanava. Minusta he ovat aina sorsineet Bojania siellä. Taidan lopettaa koko discordin seuraamisen.
Siellä on oma ketju myös Joker Outille, toki sinne aika harvakseltaan kukaan mitään kirjoittaa. Joostin ketjuun on toki kirjoitettu enemmän, onhan hän juuri tehnyt laajan kiertueen ja julkaissut paljon biisejä.

Sääliksi käy NM:ää kun sen rooliksi jäi tosi raskas osa. K oli niiin kiireinen ja ennenkaikkea stressaantunut ja varmasti ei ollut helppoa parisuhteelle nuo viisujen jälkeiset vuodet. Nyt kun pahimmat paineet on poissa ja näkee miten K näyttää hyvinvoivalta, niin tajuaa miten paha tilanne oli ja nyt on uudella tulevalla kumppanilla paaaljon parempi tilanne, kuka se nyt sitten onkaan.
Kerrankin joku fiksu kommentti täällä tästä aiheesta. Tämän takia olis myös oikeasti hyvä, että juoruilijat ja paskalehdistö antaisi heidän olla rauhassa erityisesti nyt, kun ovat vasta tutustumassa.

Tuskin nyt on exästä kiinni ollut😂 Ihmiset eroaa, ei nykyisin olla väkisin loppuelämää yhdessä jumalan pelossa. K:lla jo uusi nainen, luultavasti NM:lla myös jo uusi mies.
Et osaa kaiketi lukea tai luetunymmärrys on heikkoa. Ei tossa ketään syytetty, vaan puhuttiin siitä, miten vaikeaa tuo aika oli parisuhteen kannalta ja että parisuhde varmasti kärsi siitä pyörityksestä, jonka keskellä K oli.
eri

Vieläkö joku ajattelee, että ne eros B:n kanssa ystävinä…?
Dz siis.
Hyvä, että Bojan on myös ehtinyt puhua Jeren kanssa aiheesta. Toivottavasti Jere ois blokannutkin Dzejlan, mutta ei näemmä tosin oo. Mutta pääasia on tietenkin lopettaa seuraamasta.
Ehkä Dz saa fiidiinsä vielä pari kuvaa Heavenista ja Cockeista by Karija.
Ihan mielenkiintoista kysyn. Miksi ajattelet että Dzejlaa kiinnostaa Bojanin reissut tai kuvat Käärijästä? Itse veikkaan ettei ne kiinnosta häntä pätkääkään.

Oon kyl ihan varma, että Bojan lähti. Ei hänellä varmaan ollut ruumalaukkua. Boarding alkaa 6.35. Oiskohan hänellä vielä bisnesluokan lippu, vai meniköhän normikuolevaisten joukossa? Hiiiitsit, kun ikinä osuis samaan koneeseen Bojanin kanssa! 😵‍💫 Pilaisin varmaan hänen matkansa ihan täysin 😁 "Voinko tulla tähän sun viereen ja kerrotko mulle nyt kaiken, mitä teitte Jeren kaa?" Jos kone ei ois täynnä ja hänen vieressään ois tilaa 😅😅😅
Eiks siihen turvatarkastukseenkin ole jokin priority-jono erikseen jos on bisnesmatkustaja? Huomasin viime reissun yhteydessä, että watafak, sen voi myös ostaa normilippuun että pääsis priority-jonossa näihin (mihin sillä nyt sitten pääseekään). Ei ois ollut kuin 25€. Ei kovin paha, jos yksin matkustaa, esim.
Tietty aina ei voi luottaa, että tarkastukset menevät jouhevasti (oliko just viime kesänä ne karseat jonot vai sitä edellisenä?)
Ei juma mikä huurumunamummo oot🙄

Mun seinäkellostakin loppui patteri tähän aamuun 😭😭😭 Mistä vilkuilen, koska on pakko lähteä töihin 😭
Sekin on sitä mieltä, että Maailma pysähtyy, kun nää kaks eroaa, ja toisen on pakko lähteä kotimaahansa 🥲 niisk.
Oliko tää maailmankaikkeuden vihje sille, että töihin meno ja sen vilkuilu on turhaa?
Varmaankin.
Klo 8.50 pysähtyi kello, mutta koska pidän sitä noin 10 minuuttia edellä, niin 8.40. What does it mean?
Harmi ettei 7.05 😅
Ketjusta on tullut mielenterveysongelmaisten päiväkirja.

Julkkisjutuissa niitä pääosin oli. Ja kyllä fanit tykkää seurata suhdejuoruja muutamaa herkkistä lukuunottamatta.
Itse asiassa nimenomaan fanit ei halua jauhaa yksityisasioista. Siellä on aina puhuttu kaikenlaista, mutta musa ja keikat on pääosassa. Parisuhteet ei ole sinne ikinä kuuluneet, koska fanit kunnioittaa Kärtsän toiveita. Jos K on lukemattomia kertoja sanonut ettei halua puhua yksityisasioistaan ja haluaa pitää ne ominaan, miksi niitä pitäisi jauhaa fanipalstalla, juoruilla ja jopa levitellä ihan vääriä tietojakin.

Yhteistyössä