V
vierailija
Vieras
K:sta ja KK:sta tulee väistämättä pari viimeistään uudella kiertueella. . Sen näkee, kuinka luontevaa niiden läheisyys on jo nyt, kun KK suojelee sitä innnokkailta faneilta. 

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ole mitään pokedexiä, kuin sekoimpien K-fanien päässä, Joost on yleisesti kansainvälinen suosikki, siksi tietysti keskustellaan, kuten X:ssäkin paljon.Tästä sen näet, et harvoja kiinnostaa Käärijän koko pokedex, lähinnä Joost ja Tommy. Muista jutellaan, jos jutellaan kun aihetta on.
Eri mieltä tästä osittain, plus en jankkaa aiheesta, turha enää vastailla minulle.Ei se ole mikään kanta, vaan B:n ja Dz:n suhde oli faktaa.
Sääliksi käy NM:ää kun sen rooliksi jäi tosi raskas osa. K oli niiin kiireinen ja ennenkaikkea stressaantunut ja varmasti ei ollut helppoa parisuhteelle nuo viisujen jälkeiset vuodet. Nyt kun pahimmat paineet on poissa ja näkee miten K näyttää hyvinvoivalta, niin tajuaa miten paha tilanne oli ja nyt on uudella tulevalla kumppanilla paaaljon parempi tilanne, kuka se nyt sitten onkaan.
Enpä usko, että on kun nytkin vaivautui ilmoittamaan tulostaan.B on kyllä käynyt Suomessa ilman että kukaan meistä tietää. Vaan kun noita kertoja listattiin. Mutta eihän se tänne tulisi, miksi ihmeessä tulisi? Eiku
Hyvää huomio!Tarkoittaako Dz unfollaus että vasta eilen humalassa B pystynyt avautumaan? Vaikka olleet yhdessä koko tän viikon?
Miksi ois käynyt postaamatta?Aivan varmasti on käynyt. Tästäkään reissusta ei mitään tiedettäisi, elleivät olisi postailleet.
Heippa!!Itse ajauduin tähän ketjuun pari viikkoa sitten E:n takia. Järkyttävää misogyniaa täällä ja sen lisäksi ei voi muuta todeta, kuin että nämä Bojan ja Jere jutut on kuvottavaa saastaa. Tämä on pahempi paikka kuin ylauta.
Pokedex on ihan yleinen leikkimielinen sanonta ja se tarkoittaa Käärijän collabeja yms. naisartistit mukaan lukien. Ihme tosikko olet ja tuskin edes Käärijän fani, jos et tuollaista tiedä.Ei ole mitään pokedexiä, kuin sekoimpien K-fanien päässä, Joost on yleisesti kansainvälinen suosikki, siksi tietysti keskustellaan, kuten X:ssäkin paljon.
En aio poistua täältä minnekään. Kuvakaappauksia otan törkeimmistä viesteistä. Ainakin selviää miten sairasta shippaus on.Heippa!!
Onko jossain muka tästä todisteita?K on puhunut, että aiemmin on hautautunut kotiinsa. Nyt selkeästi vapaammin uskaltaa olla. Salakuvaus kuitenkin jatkuu vaikka vaan piipahtaisi ulkona. Ja normaaliahan tuollainen pussailu on.
En aio poistua täältä minnekään. Kuvakaappauksia otan törkeimmistä viesteistä. Ainakin selviää miten sairasta shippaus on.
En usko. Eiköhän K pystynyt vasta tuolloin pysähtymään asian äärelle.Tarkoittaako Dz unfollaus että vasta eilen humalassa B pystynyt avautumaan? Vaikka olleet yhdessä koko tän viikon?
Mikä siinä on niin hankalaa ymmärtää, että täällä ei ole korkeintan kuin pari tossarishippaajaa, jotka ei asiaa ymmärrä. Lisäksi on joukko trolleja. Sitten on sellaisia kuten minä, jotka haluaa antaa K:n olla rauhassa ja elää elämäänsä ilman, että hänen olisi pakko jakaa kaikkea yleisön kanssa. Se ei ole hyväksi kenellekään.En tiedä mikä siinä on niin hankala ajatus, että K:lla on nainen. Kuvitteleeko kaikki K:n itselleen vai mikä juttu![]()
Tottakai tiedän, paitsi yleensä boyfriend pokedexistä puhuttu ainakin X:ssä. Ja nyt sit lisätty Sanni. Ei poista noiden juttujen typeryyttä, ja nytkin joltain K-fanilta kommentti lapsistooriin et K synnytti, jotain rajaa sais lapsellisuuksillakin olla. Niinkuin kuka tollaiselle nauraa.Pokedex on ihan yleinen leikkimielinen sanonta ja se tarkoittaa Käärijän collabeja yms. naisartistit mukaan lukien. Ihme tosikko olet ja tuskin edes Käärijän fani, jos et tuollaista tiedä.
Ei ole. Sepä se.Onko jossain muka tästä todisteita?
Minä ainakin olen vain iloinen E:n ja K:n suhteesta.Mikä siinä on niin hankalaa ymmärtää, että täällä ei ole korkeintan kuin pari tossarishippaajaa, jotka ei asiaa ymmärrä. Lisäksi on joukko trolleja. Sitten on sellaisia kuten minä, jotka haluaa antaa K:n olla rauhassa ja elää elämäänsä ilman, että hänen olisi pakko jakaa kaikkea yleisön kanssa. Se ei ole hyväksi kenellekään.
Joost ja Tommy on selvästi fanien keskuudessa suositummat Käärijän musakumppanit mut BL fanit on myös aika sitkeitä.Tästä sen näet, et harvoja kiinnostaa Käärijän koko pokedex, lähinnä Joost ja Tommy. Muista jutellaan, jos jutellaan kun aihetta on.
Hänellä on ollut jaksoja kun ei ole ollut somessa, aina ei ole ollut yhtä luonteva liittyen ystävyyteen K:n kanssa, noin esimerkiksi. Lisäksi on useita kertoja, jolloin on varmuudella tiedetty hänen olevan Suomessa keikkareissulla, mutta ei ole itse postannut mitään. Eli ei todellakaan mitenkään välttämättä ilmaise vierailujaan.Miksi ois käynyt postaamatta?
Shippaus on itsessään jo sairaus. -se kuuluisa eri
Välitäthän K:n exää koskevat viestit myöskin eteenpäin, kiitos.En aio poistua täältä minnekään. Kuvakaappauksia otan törkeimmistä viesteistä. Ainakin selviää miten sairasta shippaus on.
Niin minäkin ja myönnän rehellisesti et K:n parisuhde kiinnostaa. Tykkään E:stä.Minä ainakin olen vain iloinen E:n ja K:n suhteesta.
Toivotaan et koskee naisjuttuja myöskin.Shippaus on itsessään jo sairaus. -se kuuluisa eri
Otan kaikista misogyniaa sisältävistä viesteistä kuvakaappauksen, on jo aika saada tämä ketju alas.Välitäthän K:n exää koskevat viestit myöskin eteenpäin, kiitos.
Shippaus on eri asia kuin todellisuus.Toivotaan et koskee naisjuttuja myöskin.