V
vierailija
Vieras
Mulla näkyy dolphinissa uusimpana.Edelleen mistä ilmenis et nyt, jos dolphin ei tätä löydä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla näkyy dolphinissa uusimpana.Edelleen mistä ilmenis et nyt, jos dolphin ei tätä löydä?
Hyvin voit olla sama henkilö, joka esittää eriä täällä.Älä nyt jaksa enää. En tiedä miksi sinulla ei näy. Muilla näkyy kyllä.
![]()
Ehehee, keksipä lisää.Jos Bojanilla oli toiveissa tavata hänet Hkiin saapuessa
HUOH, no kokeile itse jollain muulla vastaavalla palvelulla ja lopeta vänkääminen.Hyvin voit olla sama henkilö, joka esittää eriä täällä.
En tajua miten joku voi näyttää joka ainoassa kuvassa/videossa niin erilaiselta.Jep. Näin on.
Tais kyllä alkaa seurata Bambia jo ennen reissua 4 pvää sitten. Ei ne mitään oo tavannu.Bojan iski Karimin ja nyt jo kiikareissa Bambi. Kunnon pelimies.
Se on erejä niin että.Hyvin voit olla sama henkilö, joka esittää eriä täällä.
Mulka on kyl klippi. Karnevaaleilla taus iskeä AmorKuka tää Karim on? Hyvännäköinen, ei ihme jos Bojan on ihastunut häneen. Missä ovat rakastuneet toisiinsa?
Mulka on kyl klippi. Karnevaaleilla taus iskeä Amor
Kuka tää Karim on? Hyvännäköinen, ei ihme jos Bojan on ihastunut häneen. Missä ovat rakastuneet toisiinsa?
Tänään alkanut seurata.Tais kyllä alkaa seurata Bambia jo ennen reissua 4 pvää sitten. Ei ne mitään oo tavannu.
Ei ole minun vastauksia.En pöntti, piereskelen mieluummin.
Eikä kyllä näy vieläkään, en viitsi eri laitteella ku puhelin mennä.Ei ole minun vastauksia.
Ehhehhee.Siis mikä pressa? Seuraako B siis Stubbia?
Ja kakkasin just ison pökäleen, ehhehhee.Ehhehhee.
En minä ainakaan.Onko täällä yhtään alle 70v?