V
vierailija
Vieras
Tänään alkanut seurata.
Mulla lukee 4 pvää sitten
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tänään alkanut seurata.
Huono kunto sulla.Mua alkoi hengästyttää !
Mulla lukee 4 pvää sitten
Huono kunto sulla.
Kuka on E? Erika?No anna tulla niitä E juttujasi kun kuitenkin kihiset innosta siellä .
Ehhehee, pieru.Ja on pro -versio Re*ently Followed -sovelluksesta.. (Ei nyt hyväksy enkkua)
Pitääkö niistä pestä paljon multaa pois.Mun pitäs laittaa uudet perunat kiehumaan, ostin kalliita "kuokalla kaivettuja" Cittarista. 3,75 kg
Peruna on epäterveellistä.
Mummoilla tuppaa sulkijalihas löystymään.Mulla lukee 4 pvää sitten
Ei, uusistahan irtoaa helposti multa. Mut on näissä enemmän kuin puhtaaksi harjatuissaPitääkö niistä pestä paljon multaa pois.
Käytän perunoita vain leimoihin että.Kylmänä syötynä on terveellinen. Hiilarit imeytyy silloin hitaasti ja glykeeminen indeksi hyvänä
Slovenian pressa. Oli Karnevaaleilla.Ihan tosissani kysyin pressasta. Mitä sillä meinataan?
Ei ole mitään tollaista sääntöä, harvempi syö raakana että.Kylmänä syötynä on terveellinen. Hiilarit imeytyy silloin hitaasti ja glykeeminen indeksi hyvänä
Ei ole mitään tollaista sääntöä, harvempi syö raakana että.
Ah no niinpä tietystiSlovenian pressa. Oli Karnevaaleilla.
Ah no niinpä tietystiMietinkin jo, että kylläpä se nyt vauhdilla härmäläistyy. Kiitos!
”heti kun” hahaE ei suostu jäämään varjoon, vaan haluaa K:n rinnalle heti kun suhde vakiintuu.
Jos tulee levylle, niin kyllähän.Ei onneks julkaista ennen kiertuetta.
Siis mikä pressa? Seuraako B siis Stubbia?