V
vierailija
Vieras
Sinähän ihan saletisti tiedät suuntautumiset.Ja kyllä Kärtsäänkin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sinähän ihan saletisti tiedät suuntautumiset.Ja kyllä Kärtsäänkin
Mitä mieltä noista uusista biiseistä?
Juu, tyyli nyt varsinkaan ei istu yhtään.Booty Call on mun suosikki näistä kolmesta biisistä. Sinkkumies on ihan ok. Hei Me Pärjätään on liian Sannin biisi mun makuun. Ainut mikä häiritsee on että promovideot ei istu noitten biisien kanssa yhteen. Mad Max punk meininki ei oikein sovi noitten biisien kanssa.
Oho, Pena poika uhittelee siellä. Tule Tarvo daddyn sylkkyyn istumaan.Kirjoitan mitä haluan, eikä tollaista voi yleistää niin että.
Jep. Oliko nuo promot sit vaan huomion takia, kun ei liity mitenkään näihin biiseihin. Harmi.Booty Call on mun suosikki näistä kolmesta biisistä. Sinkkumies on ihan ok. Hei Me Pärjätään on liian Sannin biisi mun makuun. Ainut mikä häiritsee on että promovideot ei istu noitten biisien kanssa yhteen. Mad Max punk meininki ei oikein sovi noitten biisien kanssa.
On homopalstalla kuolaamassa tällä hetkellä.Oho, Pena poika uhittelee siellä. Tule Tarvo daddyn sylkkyyn istumaan.
Kuuntelin nämä vasta nyt ja aikalailla samaa mieltä. Booty call on ihan ok ja luulen että toimii livenä.Joo ei ne oikein hitti-ainesta tunnu olevan. Harmi sinänsä kun promo näytti niin kiinnostavalta.
Minä olen paskalla bissellä.On homopalstalla kuolaamassa tällä hetkellä.
Haiseeko pieru?Minä olen paskalla bissellä.
Mä en tykkää kyllä missään näistä mutta ehkä se häiritsee vähiten Booty callissa. Siinäkin kyllä ärsyttää se ns. tunteettomuus ja ilmeettömyys, millä hän sitä säkeistöä vetää. Ymmärrän, ettei ole ihan Sannin ominta aluetta mutta se pakotettu tasaisuus on tosi häiritsevää. Tai ehkä K on vain niin ilmeikäs jopa äänellään, että Sannin kuulostaa vaan teennäiseltä ja opetellulta.Siksi se varmaan ei niin napannutkaan. Mutta tykkään Booty call:ssa hänen äänestään.
Ei kiinnosta promojen perusteella edes tsekata.Mitä mieltä noista uusista biiseistä?
Ljubljanassa huippupelaaja Luka Doncicin jäähyväisottelu (joku sellainen) ennen siirtymistään Lakersiin 2.2.25. Joksut esiintyivät siellä. Iso tapahtuma.Kirrin suunnittelema. Jokerit esiinty jossain korismatsissa. Eiks toi paita tehty sinne?
Siinä vielä kai piti olla 247, niin kuin 24/7 mutta Kirrillä on lukihäiriö…
En ole vielä pystynyt päättämään, oletko omasta mielestäsi hauska vai oikeasti vain keskenkasvuinen? Kirjoitat kuitenkin kuin olisit jo ohi esiteini-iän mutta sitten tuo ajattelu on siinä 6-vuotiaan kehitystasolla. Tiedän, että joillakin on myös tosi huono huumorintaju, mutta yleensä nämäkään eivät jää jankkaamaan sitä omaa arveluttavaa huumoriansa viikosta toiseen. Jokin kehitysvaihe on varmasti jäänyt kesken, kun jäät jumittamaan näin tyhmiin juttuihin. Noh, jos kerjäät huomiota, niin sitä tässä nyt sait.Boitsukin mainostaa oman kuvaajansa videoita poikkeuksellisesti profiilissaan, kun on selvinny paatista. Kaikki on NIIN selvääJa tää seuraamattomuus! Toinen ei ymmärrä olevansa kovin läpinäkyvä
![]()
Sinnehän ois päässyt ex tempore taustatanssijaksikin, esittämään yleisöä, jos ois ollut maisemissa (Sloveniassa siis).Ljubljanassa huippupelaaja Luka Doncicin jäähyväisottelu (joku sellainen) ennen siirtymistään Lakersiin 2.2.25. Joksut esiintyivät siellä. Iso tapahtuma.
Bisse aiheuttaa ripulia. Ilmankos olet aina istunnolla.Minä olen paskalla bissellä.
Taidat vain itse vähän kajahtaa.Hämeenlinnasta kajahtaa!
En ole vielä pystynyt päättämään, oletko omasta mielestäsi hauska vai oikeasti vain keskenkasvuinen? Kirjoitat kuitenkin kuin olisit jo ohi esiteini-iän mutta sitten tuo ajattelu on siinä 6-vuotiaan kehitystasolla. Tiedän, että joillakin on myös tosi huono huumorintaju, mutta yleensä nämäkään eivät jää jankkaamaan sitä omaa arveluttavaa huumoriansa viikosta toiseen. Jokin kehitysvaihe on varmasti jäänyt kesken, kun jäät jumittamaan näin tyhmiin juttuihin. Noh, jos kerjäät huomiota, niin sitä tässä nyt sait.
Höpön löpöä, K noista opetellumpi on, jos kuka, tosin Hei me pärjätään biisissä onneks poikkeaa nykyään yleistyneemmästä huutolaulutyylistään.Mä en tykkää kyllä missään näistä mutta ehkä se häiritsee vähiten Booty callissa. Siinäkin kyllä ärsyttää se ns. tunteettomuus ja ilmeettömyys, millä hän sitä säkeistöä vetää. Ymmärrän, ettei ole ihan Sannin ominta aluetta mutta se pakotettu tasaisuus on tosi häiritsevää. Tai ehkä K on vain niin ilmeikäs jopa äänellään, että Sannin kuulostaa vaan teennäiseltä ja opetellulta.
Mummelin mielipide taas.Höpön löpöä, K noista opetellumpi on, jos kuka, tosin Hei me pärjätään biisissä onneks poikkeaa nykyään yleistyneemmästä huutolaulutyylistään.