K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Iik! Kättelin äsken Bojania ❤️ Oli niin söpö ja kohtelias. Hän on lähdössä 07:05 koneella Ljubljanaan ja istui yksin portilla. Meidän lento lähtee viereiseltä portilta niin käytiin nopeasti moikkaamassa tyttären kanssa.

Tämä on nyt 100% totta! Hän istui yksin rauhassa portilla. Siinä oli muuten tyhjää ja hetken mietin että kehdataanko mennä moikkaamaan. En olisi tähän aikaan hereillä jos en olisi lentokentällä 😅 Portti 23 Ljubljanaan ja meidän lento Malagaan portti 24.
Hienoo jos on mutta aikamoinen tuuri, että jonkun komposti palstan jäsenet kerta toisensa jälkeen osuu kentälle samaan aikaan täysin randomilla.

Olin se kyyninen joka ei todellakaan kesällä -23 uskonut, että nää kaks jää millään muotoa pitkäaikaisiksi ystäviksi. Olin täysin varma, että kuihtuu kasaan ennen kuin ehtii kissaa sanoa. Noinhan sitä todella monesti käy. Tavataan leirillä tai missä tahansa vastaavassa, jossa vietetään pakosta koko ajan yhdessä aikaa. Luvataan pitää yhteyttä mut pian huomaat, ettei kumpikaan jaksanut ylläpitoo yhteyttä.

Olin se kyyninen joka ei todellakaan kesällä -23 uskonut, että nää kaks jää millään muotoa pitkäaikaisiksi ystäviksi. Olin täysin varma, että kuihtuu kasaan ennen kuin ehtii kissaa sanoa. Noinhan sitä todella monesti käy. Tavataan leirillä tai missä tahansa vastaavassa, jossa vietetään pakosta koko ajan yhdessä aikaa. Luvataan pitää yhteyttä mut pian huomaat, ettei kumpikaan jaksanut ylläpitoo yhteyttä.

No ketäs ystäviään se nyt on varsinaisesti hylänny?

Yhteistyössä