V
vierailija
Vieras
Ja sä uskoit?On täällä kertonut ettei ole.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja sä uskoit?On täällä kertonut ettei ole.
Jälkijunassa lueskelen ja just kirjoitin samaaMökkipakottaja spotted
En usko. Tyyli aivan eri.Samat täällä vinkuu K:n ja E:n suhteesta![]()
Nyt olet väärillä jäljillä. Ei kiinnosta Bojan tippakaan mua.Samat täällä vinkuu K:n ja E:n suhteesta![]()
Minulla meni maku kun selvisi miten moni heistäkin on shippareita tai K faneja. No enpä ole siellä enää.Kompostin discordiin taisi mennä kaikki homostelijat ja eikö sieltä siirrytty jo muualle?
Jep. Vain Kärtsä kiinnostaa.En usko. Tyyli aivan eri.
Jep, varsinkaan suomalaisten. Niissä täytyy olla joku spessujuttu, jos niin tekee.Tosi harvoin postaa fanien stooreja. On oppinut, ettei kannata.
Juorut eri asia kuin tieto, kuinka tyhmä ihminen voi olla.Mitä negatiivista on Bn suhteessa Dzhen tai S? Minusta ok tietoa tuoda tänne mut tiedon tuojien kimppuun hyökättiin rajusti ja trollit löysivät tästä sauman provosoida muita.
Hän siis haukkui Bojania samalla kun toi niitä juoruja.Mitä negatiivista on Bn suhteessa Dzhen tai S? Minusta ok tietoa tuoda tänne mut tiedon tuojien kimppuun hyökättiin rajusti ja trollit löysivät tästä sauman provosoida muita.
Ei Sirpa ees koskaan kirjoitellut siellä mitäänMinulla meni maku kun selvisi miten moni heistäkin on shippareita tai K faneja. No enpä ole siellä enää.
Eikö Bojan toiminut kuin mamma olisi halunnut. Homounelmat romuttui.Hän siis haukkui Bojania samalla kun toi niitä juoruja.
Kuka hitto tämä Sirpa onEi Sirpa ees koskaan kirjoitellut siellä mitään
Vaikutti antifanilta ennemmin. Taisi jopa kertoa olevansa.Eikö Bojan toiminut kuin mamma olisi halunnut. Homounelmat romuttui.
Oli kiinnostunut Bojanin yksityiselämästä. Täytyy olla Bojanin fani.Juorut eri asia kuin tieto, kuinka tyhmä ihminen voi olla.
Oli kiinnostunut Bojanin yksityiselämästä. Täytyy olla Bojanin fani.
Niin monta kun riittää osallistujia?Kuinka monta sontakasaa pitää olla olemassa?
Hän on K-fani, pöljät.Kuka hitto tämä Sirpa on![]()
Täällä voi oikeasti kuka väittää mitä tahansa ja vetää erilaisia roolia. Trollien on myös helppo hämmentää ja provosoida.Vaikutti antifanilta ennemmin. Taisi jopa kertoa olevansa.
Onko hän oikeasti komposti discordissa?Hän on K-fani, pöljät.
Eli mikä rooli se siis oli? Kaivelee tarkasti Tsiilan keikkastooreja, instaseuraamisia ym ja vihaa Bojania.Täällä voi oikeasti kuka väittää mitä tahansa ja vetää erilaisia roolia. Trollien on myös helppo hämmentää ja provosoida.
Ei kuulu sulle.Onko hän oikeasti komposti discordissa?
Olen täällä haistellut että K faneilla on useita discordeja, jos eivät ole trollausta.Minulla meni maku kun selvisi miten moni heistäkin on shippareita tai K faneja. No enpä ole siellä enää.
Älä sitten vihjaile siihen suuntaan.Ei kuulu sulle.