V
vierailija
Vieras
Kai nyt kuka tahansa (sloveeninainen) hyväksyy, jos B ilmestyy kiinnostuneisiin seuraajiinTuskin kun privatilikin vielä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kai nyt kuka tahansa (sloveeninainen) hyväksyy, jos B ilmestyy kiinnostuneisiin seuraajiinTuskin kun privatilikin vielä.
Miten olis luetun ymmärtäminen taas? Kysymys oli osoitettu kirjoittajalle, jonka mielestä Spotifyn sijoitukset kertoo siitä, että biisit ovat hyviä. Jatkoin vin hänen ajatuskulkuaan. Sitäpaitsi myös Kärtsä vetää täysiä keikkoja sekä Suomessa että ulkomailla.Sloveniassa vetivät karnevaalin täyteen joten älä jaksa.
Se ei missään nimessä ole Joksujen kustantama.Omituinen päätelmä. Enemmän se kertoisi nimenomaan hyvästä ystävyydestä ja kaverin jeesaamisesta. Jos se biisi tulee, se on joko Joksujen firman kustantama tai Warnerin, turha kehitellä typeriä teorioita.
Kyllä vetivät. Ukkosmyräkkä hiukan laski lukemia.Eihän vetänyt. Uudet biisit striimaa huonoja lukuja, sitä en tiedä onko ollut Sloveniassa listoilla.
Eli boyfriendit menneet vielä yhdessä Seutulaan keikan päätteeksi, awwwwMennyt K näköjään Ouluun koneella.
No tämä, mammalla taas joksulasit päässäEihän vetänyt. Uudet biisit striimaa huonoja lukuja, sitä en tiedä onko ollut Sloveniassa listoilla.
Kyllä se on B ja K collab, eikä sillä ole mitään tekemistä JOn kanssa mutta onko warnerinkaan.Se ei missään nimessä ole Joksujen kustantama.
Hmm. Sinnehän piti mahtua 20k ja Joksut itse ilmoitti yleisöksi 15k eli sen verran oli lippuja myyty. Hyvä lukema sekin on, mutta ei se ihan täysi siis ollut.Kyllä vetivät. Ukkosmyräkkä hiukan laski lukemia.
Minne vtun Seutulaan?Eli boyfriendit menneet vielä yhdessä Seutulaan keikan päätteeksi, awwww![]()
![]()
Minä en puhunut spotifysta mitään, joten jos sinulla ei ole mitään asiaa niin ole hiljaa K-fani.Miten olis luetun ymmärtäminen taas? Kysymys oli osoitettu kirjoittajalle, jonka mielestä Spotifyn sijoitukset kertoo siitä, että biisit ovat hyviä. Jatkoin vin hänen ajatuskulkuaan. Sitäpaitsi myös Kärtsä vetää täysiä keikkoja sekä Suomessa että ulkomailla.
Se jolle vastasin alunperin puhui nimenomaan listamenestyksestä. Olepa itse hiljaa äläkä tule väliin sönkkäämään.Minä en puhunut spotifysta mitään, joten jos sinulla ei ole mitään asiaa niin ole hiljaa K-fani.
Minne?Eli boyfriendit menneet vielä yhdessä Seutulaan keikan päätteeksi, awwww![]()
![]()
Ei käy täysillä, sama varmaan joka on viemässä heitä kaikille Suomen festareille pääesiintyjäksi ja stadionkeikkaa ja mitä vieläNo tämä, mammalla taas joksulasit päässä![]()
Juu. Varmaan Sonny keitellyt teetä ja kuskannut kentälle sitten.Minne?Ai Sonny ja Bojan.
17K siellä oli.Hmm. Sinnehän piti mahtua 20k ja Joksut itse ilmoitti yleisöksi 15k eli sen verran oli lippuja myyty. Hyvä lukema sekin on, mutta ei se ihan täysi siis ollut.
Minä kirjoitan missä haluan ja jos sinä et ymmärrä lukemaasi niin ole hiljaa.Se jolle vastasin alunperin puhui nimenomaan listamenestyksestä. Olepa itse hiljaa äläkä tule väliin sönkkäämään.
Joksut itse ilmoitti 15k17K siellä oli.
Huonoja? Esim melkein samaan aikaan Mrfyn julkaisema yhteisbiisi toisen artistin kanssa striimannut 150K vähemmän kuin Joksujen uusin.Eihän vetänyt. Uudet biisit striimaa huonoja lukuja, sitä en tiedä onko ollut Sloveniassa listoilla.
Millä tavalla hyviä, aika surkeita nuo luvut on olleet jo pitkään valitettavasti.Huonoja? Esim melkein samaan aikaan Mrfyn julkaisema yhteisbiisi toisen artistin kanssa striimannut 150K vähemmän kuin Joksujen uusin.
No sillä tavalla että on paljon isommat luvut kuin vastaavilla paikallisilla indiebändeillä. Millä tavalla ovat huonoja?Millä tavalla hyviä, aika surkeita nuo luvut on olleet jo pitkään valitettavasti.
Instagramissa stoorissa oli kiitokset ja toi lukema.Missä?