V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voi ihana jos sanoi todella noin! Puhuiko oikeasti Boitsusta keikalla!?Käärijä lukee eturivissä olevan fanin lopusta: "Bojere" "Tuu Mun Luo" "Ollaan muuten tehty Bojanin kanssa Tuu Mun Luo biisi ja on muuten hemmetin kova."
Sekoillut ilmeisesti huolella.Miks se muffinssi heitettiin ulos
Mutta kun joku sanoi, että he näkyy Ss videoilla.Ovat taempana kuten täällä on kerrottu eli ihan fiksusti antoivat tilaa lapsifaneille.
Sekoillut mitä?Sekoillut ilmeisesti huolella.
Sinä yönä ei ainakaan palstoilla.Sekoillut ilmeisesti huolella.
Olisiko jotenkin käyttäytynyt huonosti, täällä aikaisemmin kerrottiin, että heitetty ulos myös jo-discordista.Sinä yönä ei ainakaan palstoilla.
Minä yönä?Sinä yönä ei ainakaan palstoilla.
Se taisi olla sen K:n keikan jälkeen, että ehkä siellä jotain tehnyt.Minä yönä?
Ei kyllä oikeasti edes mitenkään häiriköinyt B&K:ssa, jotenkin hassua, että ois heitetty ulos…Olisiko jotenkin käyttäytynyt huonosti, täällä aikaisemmin kerrottiin, että heitetty ulos myös jo-discordista.
Ehkä jotain tapahtunut ihan livenä.Ei kyllä oikeasti edes mitenkään häiriköinyt B&K:ssa, jotenkin hassua, että ois heitetty ulos…
Eikö se tosiaan poistettu muistakin discordeista.Se taisi olla sen K:n keikan jälkeen, että ehkä siellä jotain tehnyt.
Tuu mun luo… Varmaan aidot ajatukset toisistaan
Niitä muita sit vaan kaipaa, mutta ei pyydä luokseen![]()
Tässä fandomissa on ihan sairaita tyyppejä.Eikö se tosiaan poistettu muistakin discordeista.
Mitä muita?
Mä en ymmärrä ollenkaan semmoista, että jollain on negatiivinen suhtautuminen johonkin asiaan niin —> heitetään se ulos ja muutenkin valitetaan hänen mielipiteistään.Tässä fandomissa on ihan sairaita tyyppejä.
Luultavasti jotain tapahtunut. Olisi mielenkiintoista tietää mitä on tehnyt.Mä en ymmärrä ollenkaan semmoista, että jollain on negatiivinen suhtautuminen johonkin asiaan niin —> heitetään se ulos ja muutenkin valitetaan hänen mielipiteistään.
Että mitä? Miksi? Kyllä on heikko mielenterveys jos muiden kommentit häiritsee omaa fanitusta.
Se oli varmasti silloin lähinnä raakile. Selkeästi nyt tehty oikeasti valmiiksi. Jos ei vieläkään niin mitä he muka ainakin kolmena päivänä studiossa duunasi.Niin siis luki fanin lapusta. Ja oli "hemmetin kova" jo silloin Ljubljanassa keväällä. Mutta eipä kuitenkaan julkaistu.
Oli yöllä poistettu eli jotain ilmeisesti.Luultavasti jotain tapahtunut. Olisi mielenkiintoista tietää mitä on tehnyt.