V
vierailija
Vieras
Niin näytti. Ja miehiäRobinin keikalla näytti olevan täydempää
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin näytti. Ja miehiäRobinin keikalla näytti olevan täydempää
Lapsia. Nyt oikeesti sinne näöntutkimukseen tai olisko joku päätohtori parempi sittenkin.Niin näytti. Ja miehiä![]()
Käärijä lukee eturivissä olevan fanin lopusta: "Bojere" "Tuu Mun Luo" "Ollaan muuten tehty Bojanin kanssa Tuu Mun Luo biisi ja on muuten hemmetin kova."Vai lapusta?
Mitä sanoi!?
Juuri näin, tästä videosta näkee hyvin! https://www.instagram.com/p/Daskhp0iTSe/Niin näytti. Ja miehiä![]()
Ei näy näitä aikuisfaneja.Katso Supersunnuntain instasta postaukset kaikkien artistien osalta vaikka.
Ovat taempana kuten täällä on kerrottu eli ihan fiksusti antoivat tilaa lapsifaneille.Ei näy näitä aikuisfaneja.
???Jaksatte naureskella noin ikivanhalle jutulle. Tähän mennessä kaikille on varmasti tullut selväksi, että K ei tee biisejään lapsille. Kesyä kamaa Kärtsän jutut silti on verrattuna takavuosien kakaroiden suosikkiin Raptoriin.
Katopa itse uudestaan, niin ihan aikuisia (nuoria) miehiä.Lapsia. Nyt oikeesti sinne näöntutkimukseen tai olisko joku päätohtori parempi sittenkin.
Voi ihana jos sanoi todella noin! Puhuiko oikeasti Boitsusta keikalla!?Käärijä lukee eturivissä olevan fanin lopusta: "Bojere" "Tuu Mun Luo" "Ollaan muuten tehty Bojanin kanssa Tuu Mun Luo biisi ja on muuten hemmetin kova."
Tuu mun luo… Varmaan aidot ajatukset toisistaan
Niitä muita sit vaan kaipaa, mutta ei pyydä luokseen![]()
Mitä muita?
Se oli varmasti silloin lähinnä raakile. Selkeästi nyt tehty oikeasti valmiiksi. Jos ei vieläkään niin mitä he muka ainakin kolmena päivänä studiossa duunasi.Niin siis luki fanin lapusta. Ja oli "hemmetin kova" jo silloin Ljubljanassa keväällä. Mutta eipä kuitenkaan julkaistu.
xx = Bojan