K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko täällä ketään joka palstaili 2023 kesällä?
Tää palsta näyttää aika paljon ilkeemmältä ja trollimmalta, johtuuko se siitä että porukka vaihtu vai onko se niin että sama jengi mutta kaikkia vtuttaa nykyään enemmän?
Käyn nykyään lähinnä urkkimassa, olin keväällä 23 UMK-palstoilla, mutta sen jälkeen ne meni pilalle ja pidin pitkän tauon. Parissa discordissa keskustelen, jotka perustettiin silloin. Tämä palsta lähinnä viihdettä nykyään erittäin sekavina juttuineen😂

Puhdas dada = viestit joissa on kyllä selvästi kyse b+ksta, mutta kielioppi niin erityisellä tavalla sekasin että merkitys hämärtyy.
(yritin vastata viestiin, mut sivu ei anna mun postata lainauksen sisältävää viestiä ilman et kirjotan nimimerkin itelleni (ja en haluu nimimerkkiä))

Tää palsta näyttää aika paljon ilkeemmältä ja trollimmalta, johtuuko se siitä että porukka vaihtu vai onko se niin että sama jengi mutta kaikkia vtuttaa nykyään enemmän?
Kiukkuisia he ovat alustalla kuin alustalla mut täällä on ehdottomasti kiukkuisimmat. Oon yrittänyt monesti päästä treffeille jonkun oikein kiukkuisen kanssa mut ei oo vielkää käyny flaksi.

On. Tykkäsin siitä meiningistä että jokainen jokainen ihaili sitä kenestä nyt sitten tykkäsikään. Jatkan itse sillä linjalla edelleen.

Olin alkuperäisessä paatissa mukana. Olen sillä tavalla poikkeus, että en varsinaisesti koe olevani Käärijän tai Joker Outin fani perinteisessä mielessä. Tykkään kuunnella kummankin musiikkia, mutta en ole kokenut tarvetta mennä kummankaan keikoille. Olen vain tykästynyt viisujen jälkiseurauksena jäädä seuraamaan K:n ja B:n välistä ystävyyttä ja tapaamisia.
Pitkään olin tätä ketjua vastaan. Olin, etten varmasti mene tänne. Päädyin kuitenkin Sadie-juttujen siivittämänä lukemaan tänne. Mulla on muistikuva, että silloin ketju oli aidosti mielekästä luettavaa. Viestit olivat pitkähköjä ja juoruista huolimatta pysyttiin asiassa. Tämä tuntui paremmalta kuin silloinen paatti Vauvalla.
En tiedä, mitä ketjussa on etenkin viimeisen vuoden aikana tapahtunut. Koko ajan trollataan puolin ja toisin. Mitään normaalia keskustelua täältä on hyvin vaikea löytyy. Haukutaan milloin kenenkin ulkonäköä tai luonnetta, hyökätään kimppuun ja syytellään viattomia sivukommentoijia.
Tiedän mistä Aito-jutut on lähtenyt, mutta rehellisyyden nimissä en enää tunnista ollenkaan näitä Aito ja kummallisia Kekä juttuja. Olen pudonnut totaalisesti kelkasta. Tuntuu lähinnä nekin ulkopuolisten trollailuilta, joita kukaan muu ei ymmärrä kuin pari tyyppiä. Tai mahdollisesti jopa vastailee itse itselleen näitä epämääräisiä kommentteja.

Yhteistyössä