K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No niin jos jotain A-Studiojuttua haluaa vääntää onko Sejase klo 18 Spotifyssa viidensadan kuunnelluimman listalla oujee.
On nekin välillä paljon kiinnostavampia kuin jotkut keksityt satuilut tai kuvien zoomailu ja kyyläys kuten esim. Bojanin yläterttu. Muutenkin on ihan luonnollista, että välillä on enemmän puhuttavaa ja välillä vähemmän ja aiheet sitten vaihtelee sen mukaan, mitä tapahtuu.

On vähän niin ja näin kannattaako tutustuminen. Faneissa on kyllä hauskan oloisia joukossa. Mutta esim vauraiden tylsistyneiden keskiluokkasten rouvashenkilöiden porukat joille fandomista on löytynyt uusi elämä...Ei minua ainakaan varsinaisesti harmita, jos en tutustu. Kaikkea hyvää heille mutta ei.

Mä oon aina ollu vastakarvaan bojereshippausta. Nyt oli eka kerta, kun pystyin ihan aidosti fiilistelemään kahden ystävyksen yhdessäoloa.
Itselläni on mennyt Käärijän lavahivelut Bojanin, Johanneksen ja Sannin kanssa yli. Niissä on ollut liikaa yliyrittämistä. Ensimmäinen kerta, kun Käärijän ja Bojanin lavaesiintyminen näytti luontevalta ja kivalta katsoa.

On vähän niin ja näin kannattaako tutustuminen. Faneissa on kyllä hauskan oloisia joukossa. Mutta esim vauraiden tylsistyneiden keskiluokkasten rouvashenkilöiden porukat joille fandomista on löytynyt uusi elämä...Ei minua ainakaan varsinaisesti harmita, jos en tutustu. Kaikkea hyvää heille mutta ei.

Äläs nyt. Sen kerran kun pojat eksyvät jonkun rouvan mökille ja muut otetaan mukaan kurkkimaan avaimenreiästä, sinua ei.

Kuka edes tällä palstalla kirjoittavien fanejen kanssa haluaisi tutustua🤣

Onko täällä ketään joka palstaili 2023 kesällä?
Tää palsta näyttää aika paljon ilkeemmältä ja trollimmalta, johtuuko se siitä että porukka vaihtu vai onko se niin että sama jengi mutta kaikkia vtuttaa nykyään enemmän?
Minä. Kesä 23 oli kyllä hulvatonta aikaa, kuin porukka olisi ollut jossain joukkopsykoosissa. Vieläkin ihmettelen, miten nuo kaksi henkilöä herättivät ihmisissä niin paljon tunteita ja juttua riitti. Minusta moni oli jotenkin vilpittömällä mielellä mukana.

Yhteistyössä