K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Musta tuntuu välillä siltä että olen vauvan kautta perustettujen paikkojen ainoa BoKris shippari tai oikeastaan kuumistelja.😆 Huvikseni trollaan koska en löydä kaltaisiani mistään.
Arvostan että tunnustit trollaamisen 😅
Kuulostat sellaiselta muumikirjojen trollilta joka kylvää kauhua ja kaaosta kunnes selviää että hän vain haluaisi kaltaisensa (kuumistelu)kaverin.

Kerroppa jotain kauniita asioita esim. E:stä ja Erikasta, odotan😊
Mä en tiedä kuka on E, ei varmaan julkisuuden henkilö?
Erika as in Erika Vikman? Tykkäsin siitä hänen ekasta levystä ja sit Ruoska-biisistä tosi paljon!
Selitätkö vielä mikä tarkoitus näillä kysymyksillä on? En oikein hahmota yhteyttä mainitsemiini bojereficceihin, enkä totta puhuen tiedä onko näillä kahdella ihmisellä jotain yhteistä kun heidät mainitsit?

Niinpä tietysti, bojerehan on just vaniljaa ja Käärijän fanitus vaikkapa Joostille ei. Bojere on sairasta shippiä mutta Joostin kanssa se on vain jännää ja kiinnostavaa. Kaksinaismoralismi ainakin kukoistaa!
Olet ymmärtänyt täysin väärin tämän homman nimen. Joostia ja Kärtsää todella todella harvoin shipataan tai paritetaan yhteen. Fanit arvostavat heidän ystävyyttään ja sitä miten he pelaavat yhteen artisteina. Itse tykkään myös Bojanin ja Kärtsän ystävyydestä jne. mutta se heidän parittaminen yhteen on sairasta.

Erika as in Erika Vikman? Tykkäsin siitä hänen ekasta levystä ja sit Ruoska-biisistä tosi paljon!
Selitätkö vielä mikä tarkoitus näillä kysymyksillä on? En oikein hahmota yhteyttä mainitsemiini bojereficceihin, enkä totta puhuen tiedä onko näillä kahdella ihmisellä jotain yhteistä kun heidät mainitsit?
Taidat olla se naistenhaukkuja😂

Ai et tiedä, nyt menee jo yli tämä esitys.

Eli olet satutäti, joka ei seuraa itse artisteja, luet vaan ficcejä ja runkkaat.

Olet ymmärtänyt täysin väärin tämän homman nimen. Joostia ja Kärtsää todella todella harvoin shipataan tai paritetaan yhteen. Fanit arvostavat heidän ystävyyttään ja sitä miten he pelaavat yhteen artisteina. Itse tykkään myös Bojanin ja Kärtsän ystävyydestä jne. mutta se heidän parittaminen yhteen on sairasta.
Joost olikin vain esimerkki. Samaa parittamistahan on tuo yksi, joka laittelee sydämiä KK:sta ja B:sta. Ja sitten on näitä, jotka parittaa kaikkia mahdollisia naisia ja luo niistä mielikuvitusleikkiä niin kuin joku yritti juuri jostain vaaleasta naisesta, jota B alkoi seuraamaan. Ja kyllä kai Tommya ja K:ta paritetaan ja kunnolla. Ja juuri joku tuolla myönsi olevansa BoKris-fani ja toinen taas BoJan-fani. Miksi näiden shippaus on ok ja bojere ei?

Ja en ole itse minkään shippaaja, kiinnostaa vaan kuulla, miksi yksi paritus on sairasta mutta jokin toinen ei. Sitä tarkoitan kaksinaismoralismilla.

Kauniita asioita kysyttiin molemmista, anna tulla😊
Minä olen se jolta kysyit. 😊👋
En nyt äkkiseltään näe kysymyksen yhteyttä bojereficceihin mutta totta kai voin kertoa.
Olen kuunnellut tosi paljon Erika Vikmanin ekaa levyä kun se tuli, ja riemuitsin myös Ruoskasta. Se musavideon tyyli molemmilla oli upea, ja huumorin ja draaman taju loksahti niin yhteen. Jos siis Vikmania tarkoitit?
Kuka on E? Onko se joku jota täällä seurataan? En ole lukenut tätä palstaa vielä juurikaan.

Ei täällä muuten kaikki muutkaa todellakaan tiedä kuka tuo E on? Haiskahtaa siltä että taas joku ei julkisuuden henkilö jota kyttäätte kun kuvittelette että on normaalia kaivaa ja levitellä tietoa näiden ihmisten oikeista parisuhteista. Huhhuh, sakiaa!

Joost olikin vain esimerkki. Samaa parittamistahan on tuo yksi, joka laittelee sydämiä KK:sta ja B:sta. Ja sitten on näitä, jotka parittaa kaikkia mahdollisia naisia ja luo niistä mielikuvitusleikkiä niin kuin joku yritti juuri jostain vaaleasta naisesta, jota B alkoi seuraamaan. Ja kyllä kai Tommya ja K:ta paritetaan ja kunnolla. Ja juuri joku tuolla myönsi olevansa BoKris-fani ja toinen taas BoJan-fani. Miksi näiden shippaus on ok ja bojere ei?

Ja en ole itse minkään shippaaja, kiinnostaa vaan kuulla, miksi yksi paritus on sairasta mutta jokin toinen ei. Sitä tarkoitan kaksinaismoralismilla.

Oma osansa bojere- ällötyksen rakentumisella on sillä aivan omanlaisella, infantiiliutta lähentelevällä shippisanastolla. On pikku wifeytä, omaa vävypoikaa, on kutemista ja pusuttelua. Ja sitten tyrkätäänkin jo kuiviltaan B-rappuun !

🤣

Minä olen se jolta kysyit. 😊👋
En nyt äkkiseltään näe kysymyksen yhteyttä bojereficceihin mutta totta kai voin kertoa.
Olen kuunnellut tosi paljon Erika Vikmanin ekaa levyä kun se tuli, ja riemuitsin myös Ruoskasta. Se musavideon tyyli molemmilla oli upea, ja huumorin ja draaman taju loksahti niin yhteen. Jos siis Vikmania tarkoitit?
Kuka on E? Onko se joku jota täällä seurataan? En ole lukenut tätä palstaa vielä juurikaan.
E on K:n kumppani, jota täällä haukutaan.

Yhteistyössä