V
vierailija
Vieras
Niinpäs on. Kaverijengi omissa menoissaanOn tainnut olla movie and dinner night.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niinpäs on. Kaverijengi omissa menoissaanOn tainnut olla movie and dinner night.
Alusta asti vtutti. Yritin Vauvalla jo sanoa, että oikeiden ihmisten shippaus ei ole tervettä, kun K:n todellinen kumppani demonisoitiin ja ystävyydet lytättiin. Alapeukkua tuli niin perkeleesti aina kun yritti järkeä puhua.
Hyvää elokuvaa iltaa sinulle.On tainnut olla movie and dinner night.
En tiedä, minusta se on normaalia uteliaisuutta. Enemmänkin koen sairaaksi sen, että keksitään suhteita ja sijaiskoetaan sitä.Tää todellisten suhteiden sijaiskokeminen ja -arvottaminen ja niiden hyveellistäminen on vtun ällöä.
Täh ?Ihan kuin nää elämäntarinat ja ulinat kiinnostais ketään normaalia. Saati vaikuttais ihmisten kirjoitteluun.
Ohis. Miksi luulet, et joku kirjoittaa juttuja vatsantoiminnastaan? Eikö sulla ole pienintäkään hajua asiasta?Jos kaipaat kunnon jutustelua niin kannattaa pysyä muualla. P.s. KK&K ja KK&B kirjoitusten takana on eri ihmiset.No, oma mielipiteeni on, että kaikenlaiset paritukset pitää sietää. Ei tähän ketjuun ollut varmaan alunperin tarkoitus kertoa ruokailuja tai vatsan toimintoja ja silti niitä täällä on. Se, että vetää kierroksia yhdestä, kertoo oikeasti enemmän sinusta kuin siitä, joka niitä tyrkyttää. On siis ns. akilleen kantapääsi. Heikko kohta.
Shippaus noin yleisesti on ärsyttävää, jos sitä tuputetaan koko ajan (niin kuin tuo yksi KK:n kanssa, vaikka en ole ihan varma, parittaako hän KK:ta K:lle vai B:lle) ja jatkuvasti täydellä emoji-armeijalla vieläpä. Ymmärrän ärsytyksen mutta en sitä raivoa, mitä täällä kohdistetaan nimenomaan bojere-shippareille. Ovat ihan yhtä ärsyttäviä kuin muutkin shipparit mutta eivät he mitään demonista seuraavia ole.
Ei todellakaan ole, todella ällöttävää toimintaa ja keskustella/ruotia asioita mistä ei oikein mitään todellista tietoa ole.En tiedä, minusta se on normaalia uteliaisuutta. Enemmänkin koen sairaaksi sen, että keksitään suhteita ja sijaiskoetaan sitä.
Todellisten suhteiden hyveellistäminen, et voi olla tosissasiTää todellisten suhteiden sijaiskokeminen ja -arvottaminen ja niiden hyveellistäminen on vtun ällöä.
Tässä olen kyllä ihan samaa mieltä. Stalkkaaminen ja juoruilu on helvetin epäkunnioittavaa ja keskenkasvuista. Tiettyyn pisteeseen asti ymmärrän kyllä, et moni haluaa uteliaisuuttaan tietää jotain, mutta joka hemmetin liikkeen vahtiminen menee jo ällöttäväksi.Mun mielestä kenenkään ei tarvitsisi täällä jauhaa suhdeasioista. Uskon ettei nämä artistit pidä sitä kovinkaan kivana. Hyvä sääntö on miettiä sanansa niin, että tarvittaessa olisi pokkaa sanoa sama suoraan kasvotusten K:lle tai B:lle.
Ei välttämättä ole eri ihmiset, kun trollauksia monet noista kirjoituksen, en sama.Ohis. Miksi luulet, et joku kirjoittaa juttuja vatsantoiminnastaan? Eikö sulla ole pienintäkään hajua asiasta?Jos kaipaat kunnon jutustelua niin kannattaa pysyä muualla. P.s. KK&K ja KK&B kirjoitusten takana on eri ihmiset.
Onko oikeesti hyödyllistä tai totuudenmukaista sanoa näistä kumpaakaan "terveeksi" tai "sairaaksi"? Eikö pitäis tarkastella sitä, milloin joku tuottaa iloa vs haittaa? Ihmiselle itselleen tai muille. Ei näistä sun mainitsemista tilanteista kumpikaan oo mustavalkoisesti terve tai sairas. Harva inhimillinen asia on.En tiedä, minusta se on normaalia uteliaisuutta. Enemmänkin koen sairaaksi sen, että keksitään suhteita ja sijaiskoetaan sitä.
Paljastit itsesi, olet seurannut juoruja. (Mut korjaus: ei vaihdu usein)Onks isokin kuuluisuus et pitäisi tietää, K:llahan nää liepeillä roikkujat vaihtuu suht usein,
Luulen että saatat sekoittaa kaksi kirjoittajaa. Tai luulen että itse ainakin vastasin sulle, mutta en ole tässä lainaamasi kirjoittaja.Paljastit itsesi, olet seurannut juoruja. (Mut korjaus: ei vaihdu usein)
KK valitsi B:n eikä K:ta. Nyt he saunoo yhdessä Nežan mökillä.![]()
No en olekaan se sama kirjoittaja, pöllöpää, missäs niin sanoin, ja on kyllä näyttänyt vaihtuvan. Eikä ole kyllä mitään suhdetta missään ees vahvistettu.Paljastit itsesi, olet seurannut juoruja. (Mut korjaus: ei vaihdu usein)
Ettäs kehtaat. KK ja B forever lovers.Ne KKB. T. Ere jutut on selvää läppää tai trollausta. Miksi ees reagoit niihin tai käytät esimerkkinä.
Mä oon niin sekaisin K:sta ja KK:sta, etten viitsi edes shipata. Jälki ei sopisi palstoille.
Jeesus sentään mikä SUOLAUSNolo oot itse.
Omat kuvitelmasi toisin sanoen.Ei vaan totuus.
Olisiko juhlittu nyt kahdestaan synttäreitä.On tainnut olla movie and dinner night.
En minä kuvittele mitään. Kerron vain mitä E on sanonut ja selitin sulle, mitä tuo termi tarkoittaa, koska tunnut olevan ihan pihalla asiasta.Omat kuvitelmasi toisin sanoen.
Muistaakseni tässä ketjussa punaiseksi vaatteeksi nousi tosishippaus ja ”ennustaja”, joka yritti torpedoida kaiken keskustelun. Hän lainasi joka kommenttia ja kirjoitti että loukkaat Bojania tai ovat vain ystäviä ja kollegoita. Ihmiset alkoivat perustaa discordiin palvelimia sen jälkeen.Kuinkahan paljon bojereshippi oli alun perinkin osalle porukkaa punainen vaate, ja kuinka paljon kyse on vaan siitä että shipistä tuli niin iso?
No joo. Olet oikeassaMinusta hyvä sana on heila. Panokaverissa on vähän nolo edgyilyviba