V
vierailija
Vieras
Ei mistään, siinähän se just olikin. Hän teki hyvää työtä Joksujen uraa kohtaan.Mistä häntä muuten syytettiin? Mulla oli fandomin seuraamisessa tauko sillä hetkellä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei mistään, siinähän se just olikin. Hän teki hyvää työtä Joksujen uraa kohtaan.Mistä häntä muuten syytettiin? Mulla oli fandomin seuraamisessa tauko sillä hetkellä
Töks töks -lauseet.Mikä siinä tekstissä oli vammaista? Ihan sydämestä kirjoitettu.
Niin ja siis nykyisten nuorten naisviha on mummottelua, sitä, että ärsyttäviä ihmisiä kannatellaan, "koska nuoria" ja ärsyttäviä naisia arvostelevia naisia haukutaan.Ei kaikki vanhat ihmiset ole suvaitsemattomia tai naisvihamielisiä. Ihmisiä on joka lähtöön kaikissa sukupolvissa.
www.instagram.com
Tuntuu jotenkin oudolta, että viihdyit sitten ketjussa jossa shipattiin. Ja ihan syystä, katso mihin asiat on edennetAlusta asti vtutti. Yritin Vauvalla jo sanoa, että oikeiden ihmisten shippaus ei ole tervettä, kun K:n todellinen kumppani demonisoitiin ja ystävyydet lytättiin. Alapeukkua tuli niin perkeleesti aina kun yritti järkeä puhua.
Mä en ainakaan tajua miksi.Ohis. Miksi luulet, et joku kirjoittaa juttuja vatsantoiminnastaan? Eikö sulla ole pienintäkään hajua asiasta?