K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Multa meni totta puhuen kaikki tää ohi silmien koska höyrysin vaan bb/K yhteiskontentista. (Ja oli kyllä mistä höyrytäkin, kuten se tiktok jossa kärpyn boksereissa, no, tapahtuu jotain)
Mut nyt kiinnostaa ja harmi ku missasin

Mitäh, stop the press. Nyt seis. Siis bibinos/Kärtsä yhteiskontsa siis missä tilanteessa? K: n boksereissa tapahtuu jotain???

Mulla on nimittäin aika sensitiivistä matskua missä eräällä kolmannella todellakin tapahtuu jotain kun läsnä sekä k+ bb

Siinä videossa myös juttelevat ja naureskelevat keskenään, mut fanit tarkkailee et mitä he puuhaavat ja kenen kanssa viettävät aikaa. Jos olet vain B/K shippiin keskittyvistä paikoissa ja se on ainoa asia, mikä sua kiinnostaa, niin sulta menee 99% kaikesta ohi.

Olen yrittänyt kyllä etsiä ja oisin hirveän kiitollinen jos voisit jakaa videon tuntomerkit jolla löytyisi.

Mitäh, stop the press. Nyt seis. Siis bibinos/Kärtsä yhteiskontsa siis missä tilanteessa? K: n boksereissa tapahtuu jotain???

Mulla on nimittäin aika sensitiivistä matskua missä eräällä kolmannella todellakin tapahtuu jotain kun läsnä sekä k+ bb
Käärijän tiktok jossa ne muistaakseni on naamat vastakkain, sivulta kuvattu, K syö jotain sipsejä ja on syystä tai toisesta alushoususillaan.

Mikä tää sun sensitiivinen kontentti on?? Nyt pakko jakaa ku tiisasit 🙏🙏🙏

Yhteistyössä