Ehkä olen sitten sokea, kun en mitään kemiaa näe K:n ja KK:n välillä. Eikä taida nähdä nekään, jotka Kk:ta parittavat B:lle. En tajua sitä, että jos joku pyörii K:n tai B:n ympärillä, niin heti pitää olla kyseessä kemia ja suhde. Tai ainakin minä nämä sydänsilmät ja sydämet tulkitsen rakkaudeksi, kun harvemmin niitä käytetään, kun kuvataan vaikkapa K:n ja hänen crewnsa välejä, jotka takuulla ovat läheisemmät ja tärkeämmät kuin tämän Kk:n. Huvittavinta tässä shipissä on se, ettei ole laittaa yhtään kuvaa, linkkiä, videota tai edes tarkkaa tapahtumakuvausta shipin tueksi. Niitä vain oli siellä Amerikan reissulla tai jossain jonkun x:ssä. Aina jotain epämääräistä. Itsekin tuon Amerikan reissun tarkkaan seuranneena muistan kyllä muutaman hidastuksen, jossa muka katsoi niin sydänsilmin K:ta. Eivät olleet edes samassa kuvassa. Täysin hatusta temmattu suhde, ja jotkut vielä puhuvat kemiasta ihan kuin se olisi fakta.
Ja mitä tulee bojereen, niin onhan sekin hatusta temmattu. Se onneksi alkoi näiden kahden omasta aloitteesta ja omista kuvista ja omista sanomisista eikä mistään kuvan kyttäyksestä, että mihin suuntaan sen silmät nyt on ja jostain epämääräisestä "on niillä kemiaa, sitä ei vain kukaan muu näe kuin shippari itse". Koko bojere on paljon tasa-arvoisempi, kun kumpikin sai itse laittaa sitä materiaalia alkuun (kyllä se sitten valitettavasti räjähti käsiin), kun taas tässä on kyse epätasa-arvoisesta asetelmasta, kun toinen kuvaa eikä julkaise muuta matskua kuin työhönsä liittyvää. Mutta en tajua, miksi näitä pitää verrata ylipäätään bojereen. Onko se jokin shippauksen suurin tavoite vai miksi aina verrataan? Eikö ennemmin siitä voisi ottaa opiksi ja tajuta, että shippaus karkaa aina käsistä ja jotkut sitä myös käyttävät hyväkseen tuottaakseen omaa materiaalia ja saadakseen tykkäyksiä?