V
vierailija
Vieras
Mä en millään tavalla löydä tästä pätkästä mitään vyötä.Kärde ei ole koskaan aiemmin eikä enää amerikanreissun jälkeen myöhemmin käyttänyt samaa vyötä. Eiköhän lainannu kk:lta
![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä en millään tavalla löydä tästä pätkästä mitään vyötä.Kärde ei ole koskaan aiemmin eikä enää amerikanreissun jälkeen myöhemmin käyttänyt samaa vyötä. Eiköhän lainannu kk:lta
![]()
Joostilla on myös samanlainen vyö.Se on saatu Jereltä.
Mä en millään tavalla löydä tästä pätkästä mitään vyötä.
Enkä minä sei sok kia.Mä en millään tavalla löydä tästä pätkästä mitään vyötä.
Rusettivyötä K on käyttänyt ihan koko ajan, viimeksi näkyy Häärijän stoorissa 2.5. Ei se sitä kenellekään ole lahjoittanut.
B viettää aikaa homomiesten kanssa tällä hetkellä.Bojanin, pölökustaa. Mitä sitten väitätte tälläisiä?
Eikö käyttänyt jo viime vuonna?Onks K käyttäny ennen 2.5 .tota rusettivyötä?
On paljonkin ennen Jenkki-reissua, mutta sen jälkeen en tiedä.Onks K käyttäny ennen 2.5 .tota rusettivyötä?
On paljonkin ennen Jenkki-reissua, mutta sen jälkeen en tiedä.
Mennäänkö koko lössi Porvooseen etsimään hippusia?
En ole mies, mutta eli siis myönnetään vihdoin, että tarinat olivatkin keksittyjä.En mä väitä mitään, vaan yritän saada tämän jäätävän jankkauksen loppumaan, Pentti hyvä.
Tuntuu olevan yleistä trollauksessa. Salkkari ketjussa ennen oli melkein joka toinen viesti, kuinka joku ripuloi lavasteiden päälle tai muuta sellaista. Tai sitten samat tyypit kirjottaa ympäri nettiä.Minulla oli lapsuudessa ja nuoruudessa ystävä, jolla oli ja jolle jäi päälle kompulsiivinen tarve puhua alapää- ja eritejuttuja ihmisille. Tai ennen kaikkea kirjoittaa ja piirrellä. Ajattelin ennen, että hänellä olisi ollut jokin touretten tapainen. Nykyään uskon että hänelle oli tapahtunut lapsena jotain hyvin traumaattista. Täällä on trolli joka käyttäytyy samoin. En voi olla miettimättä, että jollain samalla tavalla vaurioitunutta mieli. Käytös on yleensä ihmisistä vain kevyen ärsyttävää, ja jutut ohitetaan kuin kärpäsen surina korvan juuressa. Takana voi kuitenkin olla myös pakko. Ihminen ei pysty lopettamaan juttujaan.
Molemmilla oli, käyttäneet ristiin rastiin. Varmaan ollut yhteinen hotellihuone, kun lainailevat toistensa tavaroitaLienee paras jättää nää vyöasiat.
Tossa KK:lla taas sydänvyö. Ei näistä ota erkkikään selvää.
![]()
FantasioiJoku kohta fanrasioi kuitenkin että E on Kn kanssa ravintolassa. Aino Rn stooreista näkyy kenen kanssa se siellä on.
Tiedätkö kun mulla ei ole tarvetta myöntää yhtään mitään puolin eikä toisin, koska mulle on yhdentekevää se, että olivatko KK ja B kaksin, kolmin, allekkain vai päällekkäin.En ole mies, mutta eli siis myönnetään vihdoin, että tarinat olivatkin keksittyjä.
Molemmilla oli, käyttäneet ristiin rastiin. Varmaan ollut yhteinen hotellihuone, kun lainailevat toistensa tavaroita![]()
Sovitaan niin että sinulle ne oli keksittyjä ja toiselle osapuolelle totta, jotta saataisiin tämä jankkaus loppumaan.En ole mies, mutta eli siis myönnetään vihdoin, että tarinat olivatkin keksittyjä.
Heidän majoitukset on olleet tosi kivan näköisiä, uima-altaita ja kaikkea muuta viihdykettä.Molemmilla oli, käyttäneet ristiin rastiin. Varmaan ollut yhteinen hotellihuone, kun lainailevat toistensa tavaroita![]()