V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksi kutsuisin sinua omalla nimelläni? Naiset on välillä omituisia.Siinähän olet, ei niitä tartte minulle tossarille huudella kumminkansa, miehittelyjuttuja siis.
Voi kun ois tiennyt kaiken silloin aikanaan.![]()
Mistähän niin päättelet.Sinua ainakin kiinnostaa.
Minkä kaiken? Ja eihän videon sisältö sit vastannut juurikaan näitä promokuvia.Voi kun ois tiennyt kaiken silloin aikanaan.![]()
Huhhuh toi kn katse ja avautuva suu hidastuksessa![]()
Tietäjät tietää...Minkä kaiken? Ja eihän videon sisältö sit vastannut juurikaan näitä promokuvia.
Ja ajatusHuhhuh toi kn katse ja avautuva suu hidastuksessa
Tää on kyllä edelleen mun mielestä mahdollisesti kuuminta mitä K on ikinä julkassu![]()
Haluun haipata icip-videoo ja mikä etten kk:takin. Jätetäänkö tämmöset ikävät ragebaitit pois, joku tarttuu takuulla syöttiin ja alottaa kohta väännön "todisteiden puutteesta", ja siinä sitä muutama sivu taas vierähtää.Tietäjät tietää...
Jaa, ei vaan minusta, huono meikki ja esittämisen näkee liian selvästi.Huhhuh toi kn katse ja avautuva suu hidastuksessa
Tää on kyllä edelleen mun mielestä mahdollisesti kuuminta mitä K on ikinä julkassu![]()
Aha elikkä trollausta taas, ilmeisesti tähän Kk pakotukseen liittyen.Tietäjät tietää...
Mun headcanon on että K viimeistään tossa vaiheessa tajus täysillä haluavansa olla avuttomina isompien miesten keskellä, ja sit sfb:n videolla lopulta pääsikin ainakin animoidun karhubaarin häkkiin vaikeroimaan apua.Ja ajatusK:sta ohjaamassa heidän kehonkieltään.
Edit: *avuttomanaMun headcanon on että K viimeistään tossa vaiheessa tajus täysillä haluavansa olla avuttomina isompien miesten keskellä, ja sit sfb:n videolla lopulta pääsikin ainakin animoidun karhubaarin häkkiin vaikeroimaan apua.
Mun headcanon on että K viimeistään tossa vaiheessa tajus täysillä haluavansa olla avuttomina isompien miesten keskellä, ja sit sfb:n videolla lopulta pääsikin ainakin animoidun karhubaarin häkkiin vaikeroimaan apua.
Joku/jotkut niin tekee.Miksi kutsuisin sinua omalla nimelläni? Naiset on välillä omituisia.
Karhubaari.Mun headcanon on että K viimeistään tossa vaiheessa tajus täysillä haluavansa olla avuttomina isompien miesten keskellä, ja sit sfb:n videolla lopulta pääsikin ainakin animoidun karhubaarin häkkiin vaikeroimaan apua.
Jaa, ei vaan minusta, huono meikki ja esittämisen näkee liian selvästi.
Oma mielipiteesi, jota en itse komppaa. Näen aika toisella tavalla.Tää on NIMENOMAAN se yksi, ainoa, autenttisimman ja privaateimman vaikutelman antava klippi, joka voisi yhtä hyvin todellisuudessakin edetä suihkuverhon sulkeutumisen jälkeen. Ihmetelly aina, mistä syntyi yhtäkkiä tuo reality-lataus.![]()
Yök mitä juttuja.Karhubaari.Onko se isojen miesten lätkäjoukkue, minkä kiekkona K toimii?
Sä saat olla mitä mieltä haluat, mut mä kyl komppaan häntä vaikka pelaankin eri liigassa. Suihkuverhokohtaus on legendaarinen.Oma mielipiteesi, jota en itse komppaa. Näen aika toisella tavalla.
Mä olen myös tätä! Siis olen sama joka kirjoitti ksta karhubaarissa. Mutta komppaan silti tätäkin.Mä oon Bojanisti ja haaveilen B:stä isojen miesten sylissä.![]()
Voi kun joku kirjoittaisi Bojanistakin yhtä kuumaa settiä.Yök mitä juttuja.
Maskottijutut sylistä syliin on kohteen halveeraamista ja h*oraamispuheita.Voi kun joku kirjoittaisi Bojanistakin yhtä kuumaa settiä.![]()