K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tämä on oivallus, joka vie ihmiskuntaa eteenpäin. Kerrotaan muuten, että jo muinaiset egyptiläiset pariutuvat avaruudesta askeutuneiden jättiläisjumal-olentojen kanssa. Go on!
Vai että "kerrotaan"! Mistä tietosi egyptiläisistä on peräisin? En usko että pariutuivat jos sinulla ei ole jakaa kuvaa väitteidesi tueksi, trolli. Täällä voi kuka vain näköjään parittaa ketä vain ilman mitään todellisuuspohjaa!

Yksi mummo iski nyrkkiä pöytään ja haistatteli konnarille: ”Minä olen Kanadan kansalainen. Haista sinä paska!” Siinä meni sitten konnarin raja ja hän sanoi, että Tampereella loppuu rouvien matka. "

Ei hlvetti! 😆😆
Juu, typerästi käyttäytyvät tätsät, ei tosin mitenkään tähän ketjuun liittyvää, ite taas vastaavassa tilanteessa en ottanut ees vastaavaa eri junavuoron arvottua paikkaa vastaan, vaan peruutusturvan avulla vaan rahat takas ja eri junavuorolla vasta kyytiin itse valitulla paikalla.

Kuinka niin, aina on tullut ehittyä joka paikkaan pienistä kömmähdyksistä huolimatta, ja ”eksyessä” voi myös avata suun kysyä.
Ai niin Slovenian reissullakin meinasin mennä yhessä kohtaa väärälle portille ku väsyneenä ajatus katkesi ja unohin paluussa välillä et pitää kattoo TrePirkkalaan menevää lentoa (eikä Helsinki kuten menomatkalla)

Olen lukenut palstaa nyt päivän ja alkaa selvitä miksi tällä on ollut kauhea maine ja mistä tappelu tulee. Jengi sanoo että tavalliset keskustelijat lähti vuosi tai kaksi sitten ilmeisesti. Tänne jäi kaiketi ilkeyttä hakevat trollit sekä pieni joukko poikkeuksellisen helposti trollattavia kirjoittajia jotka (autismin kirjon tai jonkun muun takia) ottaa kaiken kirjaimellisesti, mustavalkoisesti ja vakavasti eikä jostain syystä vieläkään ymmärrä ettei trollin kanssa väittelemällä saa korjattua mitään ikinä.
👍👍

Olen lukenut palstaa nyt päivän ja alkaa selvitä miksi tällä on ollut kauhea maine ja mistä tappelu tulee. Jengi sanoo että tavalliset keskustelijat lähti vuosi tai kaksi sitten ilmeisesti. Tänne jäi kaiketi ilkeyttä hakevat trollit sekä pieni joukko poikkeuksellisen helposti trollattavia kirjoittajia jotka (autismin kirjon tai jonkun muun takia) ottaa kaiken kirjaimellisesti, mustavalkoisesti ja vakavasti eikä jostain syystä vieläkään ymmärrä ettei trollin kanssa väittelemällä saa korjattua mitään ikinä.

Täh?? Eihän täällä oo ollu yhtään mitään. Hetki hyvää kuumistelua, eipä juuri muuta

Yhteistyössä