K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos B olisi ollut pahis, Dz olisi jättänyt hänet J:n vuoksi jo kuukausia sitten. Ehkä hän toivoi, että B tekisi aloitteen suhteen päättämisestä, ottaen huomioon merkit siitä, että Dz oli alkanut vältellä häntä – kuten Suomeen matkustamatta jättämisen, ystävien kanssa tehdyn Pariisin-matkan ja Belgradin-matkan (joka osui samaan aikaan Anan syntymäpäivän kanssa). Joko B ei huomannut tätä, tai sitten hän oli liian kiireinen Karneval-konsertin vuoksi.
Dz ei todellakaan vältellyt. En hetkeäkään uskonut, että hän tulisi Suomeen, kun omat keikat olivat siinä ympärillä ja keikkaputki päällä. Pariisi taas oli vaikuttajien matka eikä mikään kumppanimatka. Eikös niitä naisia siellä ollut kuusi kappaletta ilman miehiä? Belgradin matka taas oli haastattelujen ja keikkojen takia looginen. B tosiaan oli kiireinen Karnevalin takia kesäkuun, jolloin ihastus varmaan on ollut Dz:n itsensäkin tiedossa ja varmasti on suunnitellut "eropuhetta" Karnevalien jälkeen. Ehkä jopa erosivat ennen tätä videopaljastusta, vaikka edelleenkin aika raukkamainen ajoitus Dz:lla kaikkinensa, jos heti koko suvun roudaamisen jälkeen jättää heipat tuosta vaan ja heti perään pelehtii molempien ystävän kanssa.

Hyvä kuvaus ja olen samaa mieltä! En ajattele että oma kuvitelmani on tuon kanssa ristiriidassa. Bottomviba (tai subviba) ei minulle ainakaan tarkoita että näkisin ihmisen muussa elämässä jotenkin avuttomina tai kyvyttömänä.
-sama
Disclaimer: tämän pitäisi olla sanomattakin selvää mutta ymmärrän, että en "tiedä" mitään henkilön seksuaalisista preferensseistä, eikä minulla ole näistä siis mitään "todisteita".
Ja lisään vielä: siinä yhdessä mielessä olen eri linjoilla kirjoittaja, jolle vastasin, kanssa, että en ajattele että B on macholuonne. Minulle macho tarkoittaa toksisuutta.
Mutta kyllä, hän on tosiaan minunkin nähdäkseni perinteisen "miehekäs" siinä mielessä että on ryhmähenkinen, fyysinen, aktiivinen ihminen jossa on takuulla kovaa assertiivisuutta.
-sama

Dz ei todellakaan vältellyt. En hetkeäkään uskonut, että hän tulisi Suomeen, kun omat keikat olivat siinä ympärillä ja keikkaputki päällä. Pariisi taas oli vaikuttajien matka eikä mikään kumppanimatka. Eikös niitä naisia siellä ollut kuusi kappaletta ilman miehiä? Belgradin matka taas oli haastattelujen ja keikkojen takia looginen. B tosiaan oli kiireinen Karnevalin takia kesäkuun, jolloin ihastus varmaan on ollut Dz:n itsensäkin tiedossa ja varmasti on suunnitellut "eropuhetta" Karnevalien jälkeen. Ehkä jopa erosivat ennen tätä videopaljastusta, vaikka edelleenkin aika raukkamainen ajoitus Dz:lla kaikkinensa, jos heti koko suvun roudaamisen jälkeen jättää heipat tuosta vaan ja heti perään pelehtii molempien ystävän kanssa.
Suku oli paikalla synttäreiden takia, ei joksujen karnevaalien.

Ja lisään vielä: siinä yhdessä mielessä olen eri linjoilla kirjoittaja, jolle vastasin, kanssa, että en ajattele että B on macholuonne. Minulle macho tarkoittaa toksisuutta.
Mutta kyllä, hän on tosiaan minunkin nähdäkseni perinteisen "miehekäs" siinä mielessä että on ryhmähenkinen, fyysinen, aktiivinen ihminen jossa on takuulla kovaa assertiivisuutta.
-sama
Minulle taas macho on aivan eri asia kuin seksistinen. Se tarkoittaa kyllä sellaista perinteistä miehekkyyttä, jopa stereotypioita miehestä (miehen pitää olla voimakas, vahva jne) mutta minusta se sopii erinomaisesti kuvaamaan Balkanin alueen mieskuvaa, jota Bojan osittain noudattaa (avataan naisille ovia, maksetaan ravintolassa suojellaan ja puolustetaan yksinäisiä naisia jne). Seksistinen taas on toisen sukupuolen halveksuntaa ja sellaiseksi en B:tä kyllä väittänyt. Mutta ehkä tuo macho on vähän negatiivinen ilmaisu. Puhutaan siis vain perinteisestä mieskuvasta, jota siis B vain osin noudattaa, koska siihenhän ei kuulu pehmeät arvot niin kuin itkeminen.

Olen aina ihmetellyt, miten ihmiset saavat hänestä niin pehmeän kuvan? Minusta hän on erinomainen kuva modernista nykymiehestä, joka osaa itkeä julkisesti ja näyttää pehmeää puoltaan, koska itsetunto on kunnossa. Sitten se perinteinen "miehekäs" puoli näkyy monissa muissa tilanteissa kuten siinä, miten hän bändin pienimpänä on aina nostamassa Jurea ja Krisiä (ja K:ta) eikä itse ensimmäisenä jää nosteltavaksi, harrastaa painia, nyrkkeilyä ja muitakin extreme-lajeja, ottaa aina johtajan roolin haastatteluissa ja tilaisuuksissa ja on ylipäätään määräävä enemmän kuin pompoteltava ja sitten tietysti nämä kuuluisat tiukat tilanteet, joissa osaa tarvittaessa olla erittäin uhkaava jopa fyysisesti. Se kiltti koiranpentu on vain pintaa, joka peittää sen jopa aika machomaisen luonteen.
En kestä, päivän parhaat naurut😂😂😂😂

Miks on koko ajan nälkä, vatsa kurisee vaikka söin just tunti sitten? Täytyy kai keksiä jotain sijaistoimintoa tai juoda vettä, autoasioissa juossut kyllä enempi parina päivänä tuolla kylillä enempi, meinasivat huijata osan s.bonuksesta poies tuolla yhessä liikkeessä, onneks huomasin pienen printin eli myös ostamaani autoon kuului 10000 eur osalta s.bonusta, sen heiän alkuun antaman 500e sijaan.

Tyypillistä naisen voimafantasiaa. Homomies näkee B:n kauniisti ja herkästi
Oletko itse samamies joka on runoillut bsta?
Olen pitänyt sun kirjoituksista paljon ja musta ne on kuumia. Heitin nyt oman kuvitelmani bsta mahdollisimnan lyhyesti ja varmaan karkealla tavalla, koska epäröin antaa poistelijoille pökköä pesään, enkä tiedä haluaako tänne fantasioitani muutkaan.
Minulle d/s dynamiikka on kaunis ja herkkä asia, ja niin näen sen myös tässä tapauksessa, vaikka se ei varmaan tuosta yhdestä lauseestani välity.
Musta olisi hienoa jakaa näitä juttuja lisää, mutta into kärsii siitä, jos omat juttuni dumataan oletetun sukupuoli/seksuaalisen identiteettini takia. (Se on vähän muu kuin saatoit ajatella)

Mä en vaan osaa kirjoittaa ficcejä. Niihin läsähtää aina alkuruoka, pääruoka ja jälkkärit yhdeksi mätöksi eikä jatkokehittelyille jää yhtään tilaa. Onneksi itsekritiikki toimii ennen julkaisua 😆

Minulle taas macho on aivan eri asia kuin seksistinen. Se tarkoittaa kyllä sellaista perinteistä miehekkyyttä, jopa stereotypioita miehestä (miehen pitää olla voimakas, vahva jne) mutta minusta se sopii erinomaisesti kuvaamaan Balkanin alueen mieskuvaa, jota Bojan osittain noudattaa (avataan naisille ovia, maksetaan ravintolassa suojellaan ja puolustetaan yksinäisiä naisia jne). Seksistinen taas on toisen sukupuolen halveksuntaa ja sellaiseksi en B:tä kyllä väittänyt. Mutta ehkä tuo macho on vähän negatiivinen ilmaisu. Puhutaan siis vain perinteisestä mieskuvasta, jota siis B vain osin noudattaa, koska siihenhän ei kuulu pehmeät arvot niin kuin itkeminen.
Sinäpä sen sanoit, "perinteisestä mieskuvasta, jota B vain osin noudattaa". Minusta B ei tosiaankaan ole miehekäs millään tavalla, vaan se hänen "miehekkyytensä" on jollain tapaa esitettyä, tyyliin näin ne miehet käyttäytyy.

Mä en vaan osaa kirjoittaa ficcejä. Niihin läsähtää aina alkuruoka, pääruoka ja jälkkärit yhdeksi mätöksi eikä jatkokehittelyille jää yhtään tilaa. Onneksi itsekritiikki toimii ennen julkaisua 😆
Haha. Jos explicit-ficcejä tarkotat, niin huvittaa mielikuva siitä miten nää "aterian" eri vaiheet tapahtuu sun tarinoissa yhtä aikaa 😅
Kuin p.rnon musta aukko jossa aika ja avaruus luhistuu?

Sinäpä sen sanoit, "perinteisestä mieskuvasta, jota B vain osin noudattaa". Minusta B ei tosiaankaan ole miehekäs millään tavalla, vaan se hänen "miehekkyytensä" on jollain tapaa esitettyä, tyyliin näin ne miehet käyttäytyy.
Tää on musta tosi kiinnostava kulma. Toisaalta aina ja jokaisellahan se on esitystä, performanssi, jonka ihmiset omaksuu eri tavoin ja eri syvyyksillä.
Minulle tämä on myös Kn kaikkein mielenkiintoisimpia puolia. Sukupuolen esittämisen kerroksia on hänessä niin monia päällekkäin. Ei ole lainkaan miehekäs ja samalla on.

Yhteistyössä