V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Höh, nekö vaan jutteli siellä? Mä kuvittelin ihan muuta.Eivät tainneet kuitenkaan nukkua yksin, kun hän kertoi heidän jutelleen monesti aamuun asti, joten ei oikein tullut edes nukuttua.
Eipä se siltä näytä.No niin, eli pari näistä sitten tuli.
Musta on ihana ajatus että B ja S tapaavat.![]()
”Jutteli”Höh, nekö vaan jutteli siellä? Mä kuvittelin ihan muuta.
Luki kompostia ja päätti ottaa jalat alleen.Hö, toivottavasti huhu ei pidä paikkaansa että KK lopettanu kiertämisen...![]()
S on E:n hyvä kaveri. K esittelee S:n B:lle ja loppu on historiaa.Mitös höpöä taas
Kaks hintelää bottomia, tulisiko siitä edes mitään.Musta on ihana ajatus että B ja S tapaavat.![]()
Näinpä. Ei niin mitään kemiaa phyyyKaks hintelää bottomia, tulisiko siitä edes mitään.
Mäkihypyn olympiamestari ja kuinkahan moninkertainen maailmanmestariMinkä hippaheikin kanssa Bojan esittää kangashousulystiä niin että suu repeää!?
Rapumiehet on toinen, neitsytmiesten ohella, joiden kanssa ei tuu ikinä mitään. Vaikka olen kaurisSergey on rapu ja Bojan kauris. Match by heaven.![]()
OkMäkihypyn olympiamestari ja kuinkahan moninkertainen maailmanmestari![]()
Sä tulkitset asiaa seksinhimoisen naisen silmin, etkä näe asiaa objektiivisesti.Kaks hintelää bottomia, tulisiko siitä edes mitään.
Sun pervot silmät ei ymmärrä aidosta kemiasta mitään.Näinpä. Ei niin mitään kemiaa phyyy
Sergey ja Bojan voivat yhdessä perustaa firman, mikä myy housuja mitkä kestää isältä pojalle.
Ai Sadie vai?S on E:n hyvä kaveri. K esittelee S:n B:lle ja loppu on historiaa.![]()
Onko sulle koskaan tullut mieleen, että se ei johdu horoskoopista vaan sun hankalasta luonteesta.Rapumiehet on toinen, neitsytmiesten ohella, joiden kanssa ei tuu ikinä mitään. Vaikka olen kauris
Ja paskat on. Kuvakulma ei ole edullinen. Tottakai näyttää isolta kun kuvataan alhaalta ylös.Ompas Klla maha taas turvonnut, kun katsoo teamkaarijauk liveä
"Ois viisaampi häipyy täält"Luki kompostia ja päätti ottaa jalat alleen.